Aanstaande vrijdag komt in de 'Mobiel' bijlage van het Dagblad van het Noorden een groot artikel over 60 jaar HY en het treffen in Farmsum op 25 augustus a.s.
Ik heb laatst een duits artikel hier geplaatst zodat anderen het ook kunnen inzien. (Klik op > http://www.citroenhyforum.nl/viewtopic.php?t=693 )
Zouden we dat niet vaker kunnen doen, dus ook met deze plaatselijke berichten? (maar ook uit de Citroexpert)
Af en toe een artikeltje kan misschien geen kwaad, maar als je er iets structureels van maakt, zul je in de problemen komen denk ik, of het forum. De Auteurswet stamt weliswaar uit 1912, maar hij is nog steeds in werking.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Nou das ook toevalig, ik wilde deze net plaatsen. Kwam ik gisteren tegen op de binnenplaats van de jaarbeurs in Utrecht. Was even naar de motorbeurs geweest, maar dit was het mooiste dat ik tegenkwam.
Ze zien er op de foto trouwens wel veeeeel beter uit dan in het echt hoor.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Volgens mij krijgen ze bij Bavaria vanzelf hoofdpijn, de ene HY, laten we haar AB noemen, is sinds 2005 niet meer gekeurd. De andere, laten we die BE noemen, is zelfs nog nooit voor de APK geweest.
RDW online kan soms gemakkelijk zijn
"voormalig eigenaar van"
Citroen HY 1967 (org. camper) (staat nu in Slovenie)
binnenkort aan de gang met "de witte" een 74er HY
Citroen HY team afd. Noord.
Samen met HyPeter een loods om te "rommelen met HY"