Ewald  

Dit had  ik verleden week gestuurd   

daarmee  de vraag van me , maar  ik moet er zeker  niet  op hopen vermoed  ik   

Beste  ,  

Daar  in het vooruitzicht Citromobiel nog volop  georganiseerd moet worden .
Vond  ik het misschien intressant  om  U organisatie  te laten weten , dat ik volgens  het zo ernaar  uit ziet , ik een enig exemplaar bezit betreffende  een HY minibus van 1976 die ook wel degelijk  minibus  op gelijkvormigheids attest is met origineel 8 zitplaatsen .
Het zeer bijzondere en wat deze  uniek maakt is dat het een verlengde  minibus is  van namelijk  6 meter en bovendien  13 ramen heeft !
Deze wordt dagelijks persoonlijk gebruikt en is zeer grondig gerestaureerd 2,5 jaar geleden.
Ik wil bij deze ,U organisatie laten weten dat ik dit unieke exemplaar beschikbaar wil stellen 
aan Citromobiel 2007 om tentoon te stellen in de tentoonstellinghallen .
Daar ik verleden jaar  buiten  ook aanwezig was, en heel veel verwonderde en aangename  reaktie's heb gehad van citroen kenners , en dit nog nooit gezien hadden , laat staan weet van hebben.
Ik persoonlijk ben er pas achter gekomen  via de  clubs  in nederland en  nader  rondvragen  in alle  omringende  buurlanden  van belgie  en Citroen zelf.
Ook via een nationaal erkend  waardebepaling agentschap kwam dit  boven na  onderzoek van de geschiedenis van de  minibus .
Ik heb er  een zeer  mooi uitgebreid  foto verslag van  hoe deze is gevonden en gerestaureerd is , heeft  19 jaar stil  als  niet geweten tussen het hooi  in een Belgische  schuur gestaan .
Is eigendom geweest van het WEGENFONDS Dienst  Ontwikkeling Linker ScheldeOever 444 / 1060 / 75610 .
Heeft enkel gedient  om van werf naar werf te rijden en als eet huisje te dienen .

HY  Minibus  13 ramen en 6 Meter van 1976 en verbouwd bij Baeten.
Eenig model