Vervang ineens ook je Buté ( Drukring ), en als het even financieel kan steek er dan een meedraaiende met rollementen in van Sacks ( ik geloof van een volkswagen T 2 )
Enfi Henny van Le camion heef ze liggen .
Ik heb wel de 2 holle stifthouders even massief gemaakt , door een bout van M8 of M10 ( weet ik niet meer moet je eens meten ) door midden te zagen in de lengte van een +/- 30 mm lang heb je voldoende aan om er 2 uit te halen (+/- 12 mm lang dacht ik ) .
Zo verstevig je de houders en zo kan de drukveer erg nuttig de Buté op zijn plaats houden .
Anders moet je de Buté drukveer verplooien wat niet mijn ding is .
Ik heb eral een 7500 km mee gedaan en perfect

Binnen de Club van Le Camion , zouden er al een +/-10 tal rondrijden met een meedraaiende Buté
Je moet wel een gaaf drukvlak hebben waar de Meedraaiende Buté op drukt !
Even wat glad zetten in de draaibank , maar erook niet meer dan 2 mm afdraaien lijkt me verstandig .
En een zeer dun laagje kopervet ertussen voor de eerste 1000 km en dan terug inspectie luikje open doen en weer een heel klein beetje kopervet ertussen .
Na een +/- 2 a 3 keer heb je een zeer mooie druk aansluiting ( hoefd niet echt maar is minder sleet )
succes Jeroen
