Beste mensen zoala het er nu naar uitziet gaan Citrofiel en ik 23 december naar het magazijn van het HY team. Het lijkt ons leuk om wat mensen van het forum in levende lijve tegen te komen en om een ieder even prettige feestdagen toe te wensen.
Daarom mijn vraag of er nog meer mensen van dit forum van plan zijn om daar 23 december te zijn. Zo ja, gezellig, zo niet, dan bij deze prettige feestdagen .
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Ik ook hoor, en ik heb het volgende verhaal erbij. We gaan met de Hy de donkere morgen in onderweg naar Heesch. HEt is bitter koud en binnen wordt het niet warm in de bus. Onderweg gaat het goed, we kopen in in heesch en keren na een warme bak weer naar huis terug. Onderweg stranden we op een sneeuwduin, het wordt donker en de Hy wil niet meer voor of achteruit. In geen velden of wegen iemand te zien, want we reden lekker binnendoor natuurlijk. De nacht begint in te vallen en het wordt steeds kouder. Plotseling zien we boven de weilanden een schijnsel. Het is een ster. Er komt een figuur aangevlogen die ons vertelde de ster te volgen. We zien dat de ster boven een stal hangt die even verderop is gelegen. We lopen er naartoe en ........................... de rest van het vehaal kennen jullie. Ik hoop in ieder geval een aantal van jullie te zien. Voor de andren alvast fijne kerstdagen en een Hyeerlijk 2007.
Ondanks dat mijn vrouw die dag jarig is, heeft ze in al haar goedheid de kans laag ingeschat dat er 's morgens al visite zal komen. Ik zie jullie dus zaterdag.
Weer wat rijker armer. Een paar raamlijsten en een luchtfilter en kennis rijker, maar weer wat geld armer. Volgend jaar maar weer een (paar) keer zo'n meeting. Ik ga maar vroeg naar bed, buikpijn van de vele plakken kerstbrood en banketstaaf .