Hier kun je items te koop/ruil/afhalen aanbieden, HY, Citroën en/of camper/kamperen gerelateerd.
LET OP: Er is geen controle op wat er wordt aangeboden. Het is allemaal op eigen risico.
Te koop: Verjaardagskalender is verschenen vanwege de gelegenheid dat Camion 5 jaar bestond. Bladzijden zijn enkelzijdig bedrukt met een zwart/wit HY foto op elke maand. 13 bladzijden incl voorblad. Formaat 30 x 21 cm.
Nog niet beschreven! Wegens overcompleet. Prijs is 5 euro.
Verzendkosten zijn binnen Nederland 4 euro maar je kunt hem ook komen ophalen in de omgeving van Alkmaar.
PS Ik wilde een foto bijplaatsten maar dat is hier een beetje een probleem. Bestand te groot waarschijnlijk en geen idee wat ik daar aan moet doen. Digibeet he
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.