Onstekingsbevestiging gezocht
Moderator: LEiPiE
Onstekingsbevestiging gezocht
Hej,
Ik loop tegen een raar probleem aan. Het ontstekingshuis zit los, wat ik merkte doordat de motor zo beroerd liep, maar ook niet altijd. Het probleem is dat de vork die de bus op zijn plaats houdt in het blok verdwenen is. Hoe dat kan?? Joost mag het weten want vanzelf gaat dat niet. Ik heb wel een vermoeden, maar dan is het nog raar dat er met De Bus duizenden kilometers zijn gereden zonder problemen nadat de vork los is gemaakt (en niet goed vastgezet na het afstellen).
Kort gevraagd: Is er iemand die zo'n vork tevoorschijn kan toveren en aan mij kan sturen in Zweden. Ik moet in Juni naar NL vanwege de keuring, het is dus wel een beetje belangrijk. Kosten worden natuurlijk vergoed.
Ik loop tegen een raar probleem aan. Het ontstekingshuis zit los, wat ik merkte doordat de motor zo beroerd liep, maar ook niet altijd. Het probleem is dat de vork die de bus op zijn plaats houdt in het blok verdwenen is. Hoe dat kan?? Joost mag het weten want vanzelf gaat dat niet. Ik heb wel een vermoeden, maar dan is het nog raar dat er met De Bus duizenden kilometers zijn gereden zonder problemen nadat de vork los is gemaakt (en niet goed vastgezet na het afstellen).
Kort gevraagd: Is er iemand die zo'n vork tevoorschijn kan toveren en aan mij kan sturen in Zweden. Ik moet in Juni naar NL vanwege de keuring, het is dus wel een beetje belangrijk. Kosten worden natuurlijk vergoed.
Re: Onstekingsbevestiging gezocht
Probleem is opgelost. Heb er ééntje toegestuurd gekregen waarvoor hartelijk dank!De Bus schreef:Hej,
Fijn dat het is gelukt 
Goede terug reis naar Nederland voor de APK

Beetje laat, maar voor de volledigheid:ghys schreef:Fijn dat het is gelukt
Ik ben helemaal niet meer naar NL geweest door al dat Corona-gedoe en heb hem na al die jaren maar eens van een zweeds kenteken voorzien

Nooit meer keuren!
Groet,
Fridus
Dat is gezien het steeds heen en weer rijden de beste optie. Vrienden in Zweden hebben ook meteen oldtimers omgezet om het terugrijden te vermijden.
Ik vond het niet erg hoor. Naar NL toe moet ik toch regelmatig (moeder 96 en mijn kinderen). Tijd voor vakantie hebben we niet dus dan maaktie in ieder geval elke twee jaar een mooie rit. Nu maar tijd vinden voor een vakantie danghys schreef:Dat is gezien het steeds heen en weer rijden de beste optie. Vrienden in Zweden hebben ook meteen oldtimers omgezet om het terugrijden te vermijden.

Groet,
Fridus