gescheiden remsysteem foto's
gescheiden remsysteem foto's
Hoi allemaal,
ik ben bezig met het inbouwen van een rembekrachtiger.
Nu heb ik begrepen dat bij bussen met een gescheiden remsysteem er een soort omkeermechaniek achter op het pedaal mechanisme is geplaatst, dat niet aanwezig is bij bussen met een enkel werkende hoofdremcylinder.
Heeft iemand hier foto's van? Ik heb ook zo'n omkeer mechaniek nodig voor mijn rembekrachtiger.
Mijn bus heeft een enkel remsysteem, ik ben benieuwd hoe een en ander er uit ziet.
Groeten, Ed.
ik ben bezig met het inbouwen van een rembekrachtiger.
Nu heb ik begrepen dat bij bussen met een gescheiden remsysteem er een soort omkeermechaniek achter op het pedaal mechanisme is geplaatst, dat niet aanwezig is bij bussen met een enkel werkende hoofdremcylinder.
Heeft iemand hier foto's van? Ik heb ook zo'n omkeer mechaniek nodig voor mijn rembekrachtiger.
Mijn bus heeft een enkel remsysteem, ik ben benieuwd hoe een en ander er uit ziet.
Groeten, Ed.
HZ ambulance carrosserie Carrier 1961
Re: gescheiden remsysteem foto's
foto's wil ik wel maken, zie je meteen hoe mijn bekrachtiger zit.
Maar ik krijg het al lang niet meer voor elkaar hier foto's te plaatsen.
Stuur even een privebericht met je nummer dan app ik ze wel, mag je ze op het forum zetten als je wil.
Maar ik krijg het al lang niet meer voor elkaar hier foto's te plaatsen.
Stuur even een privebericht met je nummer dan app ik ze wel, mag je ze op het forum zetten als je wil.
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
Edwin, ik heb mijn eigen omkeerinrichting-onderdelen tevoorschijn gehaald en er fotos van gemaakt. Ook een foto van de A4 bekrachtiger: doorsnee 23 cm en dik 13 cm.
Iedereen bedankt voor de hulp,
HYvonne, zou je graag de diameter van de aansluiting van de hoofdremcilinder willen meten en ook de diepte en breedte van de groef die er in zit? Dan hoef ik die van mij niet te demonteren.
HYvonne, zou je graag de diameter van de aansluiting van de hoofdremcilinder willen meten en ook de diepte en breedte van de groef die er in zit? Dan hoef ik die van mij niet te demonteren.
- Bijlagen
-
- HRC.jpg (11.04 KiB) 19062 keer bekeken
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
U vraagt........wij draaien! 

Ha mooi, daar kan ik wat mee!