kenteken HY aangeboden op Marktplaats
-
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
kenteken HY aangeboden op Marktplaats
Hallo,
Op Marktplaats wordt momenteel een Citroen HY kenteken van een bestelbus uit 1966 aangeboden. Een zogenaamd slapend kenteken, deel 1, 2 en 3. De verkoper heeft ook nog een ouder kenteken te koop. zie onderstaande link.
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 73141.html
Heb je wat aan zo'n kenteken?
groet
Bert
Op Marktplaats wordt momenteel een Citroen HY kenteken van een bestelbus uit 1966 aangeboden. Een zogenaamd slapend kenteken, deel 1, 2 en 3. De verkoper heeft ook nog een ouder kenteken te koop. zie onderstaande link.
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 73141.html
Heb je wat aan zo'n kenteken?
groet
Bert
-
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
-
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
Het kan wel een gemakkelijke manier zijn om een HY in te voeren in Nederland. Zo hoef je dus niet de RDW keuring te doorlopen, maar kan je als je het chassisnummer hebt ingeslagen de auto APK keuren enop naam zetten.
Illegaal, maar handig en daarom populair...
Ik ken zelfs iemand die het heeft overwogen om blauwe kentekenplaten op zijn bus te kunnen monteren. Hij had een bus van 1980 en dus gele platen en kreeg papieren van 1976 aangeboden.
Illegaal, maar handig en daarom populair...
Ik ken zelfs iemand die het heeft overwogen om blauwe kentekenplaten op zijn bus te kunnen monteren. Hij had een bus van 1980 en dus gele platen en kreeg papieren van 1976 aangeboden.
citroen HY, 1979, ex Rijkspolitie
Een HY stelen?

Ik denk niet dat een kwaadwillend iemand in staat is om een HY te starten, laat staan er mee weg te rijden. Een HY is ook te opvallend en te herkenbaar door de eigenaar. Daarnaast is de waarde van een HY te beperkt om er veel moeite voor te doen om hem een "nieuwe look" te geven.
Stelen is niet mijn grote angst, maar vandalisme...

Ik denk niet dat een kwaadwillend iemand in staat is om een HY te starten, laat staan er mee weg te rijden. Een HY is ook te opvallend en te herkenbaar door de eigenaar. Daarnaast is de waarde van een HY te beperkt om er veel moeite voor te doen om hem een "nieuwe look" te geven.
Stelen is niet mijn grote angst, maar vandalisme...
citroen HY, 1979, ex Rijkspolitie