Waar hoort dit thuis?
Re: Waar hoort dit thuis?
Weet iemand waar de verlichting in de laadruimte meestal zit en wat voor soort lamp dat is?
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
XM V6
Fiat Topolino 1938
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Hangt van het jaar af denk ik, mijn '72er heeft een lampje met wit/doorzichtig kapje met schakelaar midden bovenaan tegen de boog achter de cabine.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
En loopt de bedrading in die boog of achter over het tussenschot?
Ik heb in de vertcale stijl links van het tussenschot een aftakking van de cabine verlichting. Er komt nog een stompje gerafeld draad uit het ronde gat bovenin de achterxzijde van de verticale stijl links. Is bekend of daar soms een lampje zit?
Ik heb in de vertcale stijl links van het tussenschot een aftakking van de cabine verlichting. Er komt nog een stompje gerafeld draad uit het ronde gat bovenin de achterxzijde van de verticale stijl links. Is bekend of daar soms een lampje zit?
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
XM V6
Fiat Topolino 1938
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
XM V6
Fiat Topolino 1938
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Volgens mij door de boog, maar dat weet ik zo niet zeker.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
De cabinelamp wordt geved via een kabel langs de achterste deurstijl en dan via de boog. Op internet zie ik bij diverse HY's dat de laadruimtelamp dezelfde is als die in de cabine en gevoed wordt via dezelfde boog.
Bij deze Betaillere splitst de kabel aan bovenzijde van de achterste deurstijl om naar achteren te gaan naar het grotere ronde gat in de achterzijde van die stijl. Daar houdt mijn info op.
De puzzel wordt geleidelijk kleiner
Bij deze Betaillere splitst de kabel aan bovenzijde van de achterste deurstijl om naar achteren te gaan naar het grotere ronde gat in de achterzijde van die stijl. Daar houdt mijn info op.
De puzzel wordt geleidelijk kleiner
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
XM V6
Fiat Topolino 1938
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
XM V6
Fiat Topolino 1938