Hoi, ik heb een '56 H aangeschaft waar alleen een sleutel van het achterklepslot bij zit. Inmiddels heb ik het slot van het nieuwe type schuifdeur pasgemaakt aan de sleutel. Rest nog het rechter voorportierslot. Daar zit echter een slot in waar de sleutel niet ingestoken kan worden, laat staan draaien. Is dit toeval of hebben de oude types hele andere sleutels dan de nieuwe?
Bij voorbaat dank..
Sloten
Re: Sloten
Ik heb een 'moderne' bus.
Ik denk dat de bus met deze sloten geleverd is.
De contactsleutel past ook op schuifdeur en achterklep
De andere sleutel is van de beide voordeuren.
De doorsnede van de baard van de sleutel van de voorportieren is gespiegeld tegenover die van het contactslot. Ik kan het niet echt duidelijker uitleggen, maar de sleutels passen om die reden dus niet in het andere slot.
Ik denk dat de bus met deze sloten geleverd is.
De contactsleutel past ook op schuifdeur en achterklep
De andere sleutel is van de beide voordeuren.
De doorsnede van de baard van de sleutel van de voorportieren is gespiegeld tegenover die van het contactslot. Ik kan het niet echt duidelijker uitleggen, maar de sleutels passen om die reden dus niet in het andere slot.
Re: Sloten
Dank, ik snap het helemaal.
Bij mij heeft ooit iemand het slot in de laadklep vervangen, die sleutel kon in de schuifdeur gestoken worden, dan is het aanpassen van die koperen plaatjes een fluitje van een cent.
Ik zal wat anders moeten verzinnen voor de rechter voordeur.. Nogmaals bedankt.
Bij mij heeft ooit iemand het slot in de laadklep vervangen, die sleutel kon in de schuifdeur gestoken worden, dan is het aanpassen van die koperen plaatjes een fluitje van een cent.
Ik zal wat anders moeten verzinnen voor de rechter voordeur.. Nogmaals bedankt.
Geen werk maakt vrij