Versnellingsbak olie
Versnellingsbak olie
Dag,
Ik heb hier 2 verschillende soorten versnellingsbak olie staan, beide overigens uit het magazijn uit Heesch. Beide zijn 8090w, maar de een is 4GL en de ander 5GL. Heb gelezen dat er 3 liter in de bak moet. Van beide soorten heb ik 2 liter. Je voelt `m weer aankomen: kan ik een liter van de een bij de ander gooien?
Bedankt.
Michiel
Ik heb hier 2 verschillende soorten versnellingsbak olie staan, beide overigens uit het magazijn uit Heesch. Beide zijn 8090w, maar de een is 4GL en de ander 5GL. Heb gelezen dat er 3 liter in de bak moet. Van beide soorten heb ik 2 liter. Je voelt `m weer aankomen: kan ik een liter van de een bij de ander gooien?
Bedankt.
Michiel
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
Re: Versnellingsbak olie
Absoluut GEEN gl5, deze is agressief tov onderdelen in de bak.
Gl4 is de enige juiste, dus ook niet mengen!
Gl4 is de enige juiste, dus ook niet mengen!
Ik geloof dat bij GL5 de bronzen lagerbussen aangetast worden
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938
- Marc
- HY Forum Super Expert
- Kenteken: mb-72-02
Als je het precies wilt weten kijk dan eens op https://www.google.nl/url?sa=t&source=w ... 3Z5KEO4qMg
Marc Ambagts
Bedankt voor de tips. Toch vreemd dat ze mij enkele jaren geleden in het magazijn gl5 hebben verkocht (van die blauwe 1l flessen).
Michiel
Michiel
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
GL5 heeft een dubbele hoeveel aan zink en is gek op koper en brons
Dat zal het dus weg vreten. Hou GL4 aan.
Het magazijn wordt bemand door vrijwilligers en ook al doen ze hun best meedenken is nooit weg.
Dat zal het dus weg vreten. Hou GL4 aan.
Het magazijn wordt bemand door vrijwilligers en ook al doen ze hun best meedenken is nooit weg.