Imperiaal
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Re: Imperiaal
Hangt van de maten af lijkt me 
En meestal is een dak redelijk plat, een HY is natuurlijk vrij rond.
Meestal is het makkelijker een imperiaal te (laten) lassen.

En meestal is een dak redelijk plat, een HY is natuurlijk vrij rond.
Meestal is het makkelijker een imperiaal te (laten) lassen.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
Alles is passend te maken. Mooi wordt het niet zo snel 
Ik heb een tijdje deze constructie op mijn dak gehad:

Ik vond hem te hoog zitten, maar met wat zaagwerk is hij wel netter op het dak te krijgen. Ik heb hem na de restauratie niet meer gemonteerd, maar ik weet wel waar hij nu ligt. Hij ligt al een tijdje buiten en volgens mij heeft de huidige eigenaar er geen plannen mee. Als je zin hebt in een projectje, kan ik je met de huidige eigenaar in contact brengen.
Ree

Ik heb een tijdje deze constructie op mijn dak gehad:

Ik vond hem te hoog zitten, maar met wat zaagwerk is hij wel netter op het dak te krijgen. Ik heb hem na de restauratie niet meer gemonteerd, maar ik weet wel waar hij nu ligt. Hij ligt al een tijdje buiten en volgens mij heeft de huidige eigenaar er geen plannen mee. Als je zin hebt in een projectje, kan ik je met de huidige eigenaar in contact brengen.
Ree
Ik kan wel weer een projectje gebruiken
. Zelf vind ik hem ook te hoog maar lager maken lijkt me geen probleem. Zou je me in contact kunnen brengen met de huidige eigenaar?
Alvast bedankt.
Michiel

Alvast bedankt.
Michiel
Hij ligt op het Chateau Deux Cheveaux in Beesd. Voor de ingang, buiten doorlopen direct om de hoek. Tegen de buitenmuur. Je kan het beste bellen met het 06 nummer op de website, Boudewijn neemt dan op.