Raamsluiting / rubber raamframe
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 74-BB-66
- Contacteer:
Re: Raamsluiting / rubber raamframe
gaten boren gaat alleen voor het hardingsproces
daarna kun je het echt vergeten
daarna kun je het echt vergeten
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Jacques: ik weet dat jij nòch de interesse nòch de ruimte hebt om "duiven te houden" en al mocht dat ànders zijn dan zou ik alsdan zéér zeker niet onder die duiven van jou willen schieten ... maar ik kon het ff niet laten een kleine "bliksem-surf-actie" uit te voeren met een volgend resultaat :mag je ivm veiligheid wel gelaagd glas in de zijruiten hebben? Ga ik nog uitzoeken maar niet vandaag.
http://www.agc-arg.eu/Netherlands/nl_NL ... 37rA99Qps=
Op zich natuurlijk nog niet HET ULTIEME ANTWOORD op onze vraag, maar de "gelaagde zijruit" is dus een BESTAAND (en dus goedgekeurd) fenomeen.
Tja, die kuisheidsgordels van tegenwoordig lijken gewoon nergens meer op hè ... ?Ik doe het zonder slotjes. Als je wil, ben je altijd in drie seconden binnen ...

http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Gister weer even aan het stoeien geweest met de nieuwe rubbers. Buitenste raam blijft klemmen. Had eerst het idee dat het lag aan de hoogte van het rubber maar nu het vermoeden dat door de breedte het rubber in de hoek omhoog kruipt en daardoor omhoog komt.
Voordat ik rubber doorzeef met parkers hadden jullie dit ook Ree en Hyvonne? Nog eens op een moderne deur proberen.
Voordat ik rubber doorzeef met parkers hadden jullie dit ook Ree en Hyvonne? Nog eens op een moderne deur proberen.
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
Ghys,
Ik ga nog even een ander experiment uitboeren en hoop daar een goed resultaat mee te bereiken. Ik kom hier nog op terug en zo niet......remind me !
Ik ga nog even een ander experiment uitboeren en hoop daar een goed resultaat mee te bereiken. Ik kom hier nog op terug en zo niet......remind me !
Ben benieuwd. Zal je reminden 
Ga zelf ook nog wat vogelen met de rubbers.

Ga zelf ook nog wat vogelen met de rubbers.
Ja, heb ik ook.