Wat minder leuk.... De HY kan niet op de brug omdat ze daar geen rijplaten hebben (dan kun je er voor de bodembehandeling ook niet goed bij). De hefpunten buigen bij de 2-koloms brug door dus het is erger dan gedacht.
Morgen naar een DHZ-garage om de schade maar eens goed op te nemen en foto's te maken. Ik verplaats dit onderwerp naar mijn restauratie-item.
Bijlagen
DSC_9038.JPG (261.39 KiB) 13093 keer bekeken
Citroen Traction Avant 11 BN 1953 Renault 4CV Decapotable 1953 Citroen HY78 1974 Harley davidson Heritage Softail Classic 1989 Royal Enfield Classic 50 EFI 2020 Ford Fiesta Ecoboost 2021
Kun je niet (laten) heffen bij de het paard en de achteras. Danbgaat de koets vanzelf mee omhoog. Of je rijdt "even" naar mij in Breda.....
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938
Da's een genereus aanbod....! Maar 4 september vervalt de APK, helaas.
Andere hefpunten zijn met zo'n 2 koloms hefbrug niet te bereiken. Of je zou daar speciaal hulpstukken voor moeten maken.
Voor vanochtend heb ik een DHZ-garage in Sneek gereserveerd. Dus ik kan eens goed kijken hoe de stand van zaken is (en foto's maken). Gewapend met beitel, plamuurmes, koevoet en een magneet.....
Citroen Traction Avant 11 BN 1953 Renault 4CV Decapotable 1953 Citroen HY78 1974 Harley davidson Heritage Softail Classic 1989 Royal Enfield Classic 50 EFI 2020 Ford Fiesta Ecoboost 2021
Jeroen1955 schreef:Gewapend met beitel, plamuurmes, koevoet en een magneet.....
en een grote zakdoek .....? voor de traantjes
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938