toerental
-
- HY Forum Expert
- Contacteer:
toerental
ik heb gehoord dat het verstandig is om het tourental in de gaten te houden zodat deze niet te hoog oploopt en je motor dus in de soep draait. nou wil ik een toerenteller in bouwen maar weet niet zogoed welke er geschikt is voor eeen hy en ook niet hoeveel toeren je maximaal mag rijden.mijn vraag is nu wie heeft hier ervaring mee zowel type en hoe sluit je zoiets aan[ik heb wel een123 ontsteking]mijn dank voor reacties.la souris:roll:
Nederlands kampioen Living Statues 2007 - samen met 10 andere beelden - http://www.beeldje.nl
-
- HY Forum Grootmeester
-
- HY Forum Super Expert
Op je snelheidsmeter staan 2 rode strepen, 1e streep is maximaal toerental in 1e versnelling, de 2e is max in 2e versnelling. in z'n 3 mag ie niet harder dan 104.
Als je toch een toerenteller wilt hebben is dit inderdaad niet moeilijk, zie antwoord van gerard. Toerentellers zijn op elke oldtimerbeurs te vinden, of nieuw te halen bij een goede automaterialenzaak.
Succes,
Stef
Als je toch een toerenteller wilt hebben is dit inderdaad niet moeilijk, zie antwoord van gerard. Toerentellers zijn op elke oldtimerbeurs te vinden, of nieuw te halen bij een goede automaterialenzaak.
Succes,
Stef
HY '76