HY camper te huur gevraagd voor weekend
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
HY camper te huur gevraagd voor weekend
Van kennissen kreeg ik de vraag of ik iemand weet die zijn HY camper een weekend wil verhuren ter kennismaking met onze geliefde bus.
De persoon in kwestie is zelf sinds jaar en dag een begenadigd sleutelaar op vele fronten en wil alvorens tot aanschaf over te gaan een weekend ervaren of zijn gevoelens de juiste zijn mbt HY. Hij (niet HY) rijdt al zo lang ik hem ken geen moderne vehicles maar structureel klassiek (in meervoud) met alle gevoel dat daarvoor nodig is.
Ben jij iemand of ken jij iemand die zijn HY een weekend hiervoor tegen betaling beschikbaar wil stellen, laat mij dat dan svp weten. De bedoeling is trouwens dat hij HY zelf kan/mag berijden.
Jacques
De persoon in kwestie is zelf sinds jaar en dag een begenadigd sleutelaar op vele fronten en wil alvorens tot aanschaf over te gaan een weekend ervaren of zijn gevoelens de juiste zijn mbt HY. Hij (niet HY) rijdt al zo lang ik hem ken geen moderne vehicles maar structureel klassiek (in meervoud) met alle gevoel dat daarvoor nodig is.
Ben jij iemand of ken jij iemand die zijn HY een weekend hiervoor tegen betaling beschikbaar wil stellen, laat mij dat dan svp weten. De bedoeling is trouwens dat hij HY zelf kan/mag berijden.
Jacques
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 14-VR-VF
Re: HY camper te huur gevraagd voor weekend
Op de particuliere autoverhuursite Snappcar.nl staat een prachtige HY camper te huur. Even filteren op 'campers' en door alle vw busjes scrollen maar dan vindt je hem wel. Lukt me niet vanaf mijn telefoon om de link te posten, sorry.
Hy's alive! Klik hier voor mijn restauratie project: https://www.facebook.com/groups/149847185089247/
- FerrHy
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 75-YB-34
In de garage staat HY veilig, maar daarvoor is HY niet gemaakt...
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 14-VR-VF
Jep die bedoel ik. Mooie prijs ook, 75 euro per dag. Lijkt me toch wel spannend om je hy aan wildvreemden te verhuren.
Hy's alive! Klik hier voor mijn restauratie project: https://www.facebook.com/groups/149847185089247/
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
Bedankt mensen, toevallig ken ik de verhuurder en de bus ook nog dus daar hebben we vertrouwen in.
Kijk aan eind goed al goed
wie weer binnenkort wel weer een stel enthousiast