Meeting Le Camion Appelscha
-
- HY Forum Grootmeester
Meeting Le Camion Appelscha
Na inmiddels 14 jaar in het bezit te zijn van een HY, de mastodont van het voetgangersgebied, en al bijna net zo lang lid van het HY Team Holland, is het dan eindelijk zo ver: Na talloze HY Team meetings ga ik voor het eerst een meeting van Le Camion bezoeken. In Appelscha wel te verstaan, bijna een thuiswedstrijd. Geen idee wat ik kan verwachten! 20 HY's? 80? Jong publiek? Oud? Mooie HY's? Rijdend Schroot?
Ik weet nog heel goed mijn eerste meeting: veel rijdend schroot. De staat van het wagenpark wordt steeds beter; de HY-rijders jutten elkaar een beetje op. Was het 12, 13 jaar geleden een unicum dat een HY een spuitcabine van binnen had gezien, tegenwoordig worden zelfs de wielmoeren gepolijst.
Van het HY Team heb ik de meeste wagens wel gezien, en het doet me goed dat er druk aan wordt gesleuteld en geklust. Ben benieuwd hoe het wagenpark in Appelscha er bij staat. Maar nog belangrijker: wie de mensen zijn achter de frietkarren, boevenbussen, Pino-bussen, Ot en Sientje bussen en rijdende Romny-loodsen. Oftewel: wie zitten er achter het stuur van deze geweldige mastodonten van het voetgangersgebied?
Tot vrijdag, tot Appelscha!
Frank van der Mark
Ik weet nog heel goed mijn eerste meeting: veel rijdend schroot. De staat van het wagenpark wordt steeds beter; de HY-rijders jutten elkaar een beetje op. Was het 12, 13 jaar geleden een unicum dat een HY een spuitcabine van binnen had gezien, tegenwoordig worden zelfs de wielmoeren gepolijst.
Van het HY Team heb ik de meeste wagens wel gezien, en het doet me goed dat er druk aan wordt gesleuteld en geklust. Ben benieuwd hoe het wagenpark in Appelscha er bij staat. Maar nog belangrijker: wie de mensen zijn achter de frietkarren, boevenbussen, Pino-bussen, Ot en Sientje bussen en rijdende Romny-loodsen. Oftewel: wie zitten er achter het stuur van deze geweldige mastodonten van het voetgangersgebied?
Tot vrijdag, tot Appelscha!
Frank van der Mark
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Ik kan er helaas niet bij zijn (MurpHY staat op dit moment hier zonder achterklep en de hele balk er uit geslepen te wachten tot ik een ingeving heb hoe ik de nieuwe balk precies zal bevestigen
).
Vorig jaar waren er dacht ik iets van 36 bussen en was 't gezellig, erg divers gezelschap op zich. Een deel zat in de tent met muziek, zelf zat ik met een andere groep buiten de tent
(die muziek hoeft van mij niet zo op de voorgrond, maar als achtergrond was 't goed
)

Vorig jaar waren er dacht ik iets van 36 bussen en was 't gezellig, erg divers gezelschap op zich. Een deel zat in de tent met muziek, zelf zat ik met een andere groep buiten de tent

MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Het leven is soms hard. Ik heb al 2 weekjes vrij en uitgerekend tijdens de meeting moet ik werken. Ik zal er dus ook niet zijn. Wellicht een volgend keer. Ik denk dat het best gezellig zal worden hoor. Ik ben lid van beide clubs en ik merk geen verschil.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
-
- HY Forum Grootmeester
Ik kan je wel vertellen dat de koe er ook nog op staat, dat ze er keurig omheen geschilderd hebben en dat de aanhanger present zal zijn op de CCNL kindermeeting in Boekel. We hebben een tijdje met ze gesproken, maar hoe ze nou heten of waar ze vandaan komen...
De meeting was super. Het weer kon niet beter, de BBQ was bourgondisch veel, lekker en gezellig, de muziek was dik in orde en Appelscha is, midden in het Drents-Friese wold, één van de mooiste plaatsen van Nederland.
Onze complimenten voor de organisatie, want vanaf het moment dat we het terrein opreden hadden we direct het gevoel van "hier zitten we goed!"
Graag volgend jaar zelfde plek en zelfde weer!
Frank
De meeting was super. Het weer kon niet beter, de BBQ was bourgondisch veel, lekker en gezellig, de muziek was dik in orde en Appelscha is, midden in het Drents-Friese wold, één van de mooiste plaatsen van Nederland.
Onze complimenten voor de organisatie, want vanaf het moment dat we het terrein opreden hadden we direct het gevoel van "hier zitten we goed!"
Graag volgend jaar zelfde plek en zelfde weer!
Frank