HY bezitter in spé zoekt hulp!

Speciaal voor die HY-vragen die nergens anders bij passen

Moderators: LEiPiE, Le Camion

LEiPiE
Site Admin
Site Admin
Kenteken: 44-02-XD
Contacteer:

Re: HY bezitter in spé zoekt hulp!

Bericht door LEiPiE »

Dat zeker, maar het gaat er om dat dit nogal off-topic is zoals dat zo mooi heet. Wellicht zal ik het verplaatsen naar een nieuw topic.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
Otje
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Otje »

Dat zeker, maar het gaat er om dat dit nogal off-topic is zoals dat zo mooi heet.
Eeeuuhh ... aangezien de "HY bezitter in spé" Willem nog blijft voortschrijven binnen het kader van zijn vraagstelling lijkt mij e.e.a. nog steeds relevant ...
Ik weet dat je 2cv'tjes en kevertjes bij de vleet kunt huren voor een dag of dagdeel, maar een HY-verhuur zal er zeker nergens te vinden zijn of wel?
(je bent de DAF-jes en Solex-jes vergeten Willem !) Jawel, die zijn er. Alleen worden die doorgaans "verhuurd inclusief chauffeur"...
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Willem_HY
HY Forum Kenner
HY Forum Kenner

Bericht door Willem_HY »

Daar was ik al bang voor Gert...

Tegen de tijd dat de aanschafplannen wat dichterbij komen, zal er ook best wel een proefritje plaatsvinden voordat er geld gaat rollen. Dat komt dan vast wel goed.

Nu is t even erg druk met allerlei schoolzaken die voor juli afgerond moeten zijn, dus is het van mijn kant wat rustiger.

Nu gaat het even over vechten met computers in plaats van leren over de HY, maar voor in de vakantie heb ik een mooi stukje literatuur liggen: De werkplaatshandleiding voor een HY78. :D :D
Otje
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Otje »

maar voor in de vakantie heb ik een mooi stukje literatuur liggen: De werkplaatshandleiding voor een HY78. :D :D
Aangezien je tóch volop in een "leerproces" zit dus een fluitje van een cent om die handleiding uit jouw hoofd te leren. Komen we de volgende keer bij jou "aankloppen" ... :lol: :lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Plaats reactie