citroen hy voor restauratie of onderdelen

Hier kun je items te koop/ruil/afhalen aanbieden, HY, Citroën en/of camper/kamperen gerelateerd.
LET OP: Er is geen controle op wat er wordt aangeboden. Het is allemaal op eigen risico.

Moderator: LEiPiE

Plaats reactie
Stephan
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert

citroen hy voor restauratie of onderdelen

Bericht door Stephan »

Na inmiddels alweer lang stil geweest te zijn op 't forum komt er dan toch eindelijk weer van om de restauratieplannen weer om te zetten in actie. Na mijn verhuizing in 2009 naar een huis dat binnen en buiten meer aandacht nodig had dan m'n HY('s) bij elkaar komt nu 't moment dat ik Hytje2 dichtbij huis wil hebben. Echter..Hytje1 moet dan 't veld ruimen dus heb ik 2 keuzes: dak eraf en in mijn garage zetten (30 cm te hoog) of er moet iemand zijn die ofwel de onderdelen goed kan gebruiken of 'm wil restaureren. Ik vind 't ook prima om 'm in onderdelen te verkopen.

De motor en bak zijn in goede staat en heeft 2 jr geleden voor 't laatst gedraaid, maar 6 jaar geleden voor 't laatst gereden. Carburateur ligt er momenteel naast aangezien ik die ff nodig had voor Hytje2, maar 't geheel moet prima draaiend te presenteren zijn.

Meer info over de staat: http://www.citroenhyforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=736 of stuur me 'n PM.

groet, Stephan
Geoff
HY Forum Kenner
HY Forum Kenner

Re: citroen hy voor restauratie of onderdelen

Bericht door Geoff »

Hoi Stephan,

Ik zoek nog een fatsoenlijke rechter- en linker neusvleugel. Is dit nog iets aan je bus (als je hem als onderdelen gaat verkopen natuurlijk..)?
Stephan
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert

Bericht door Stephan »

Hallo Geoff,

De platen zijn in prima staat. Houdt er wel rekening mee dat 't neusplaten zonder ventilatiesleuven zijn.
Ik zal zsm wat foto's uploaden (ze zijn momenteel te groot formaat). Je kan me ook 'n email sturen en stuur ik je de foto's door. itsme_lucky@hotmail.com

't is wel zo dat ik m'n voorkeur heb voor verkoop in z'n geheel, maar in onderdelen is idd ook 'n optie.
groet, Stephan
Geoff
HY Forum Kenner
HY Forum Kenner

Bericht door Geoff »

Stephan schreef:Hallo Geoff,

De platen zijn in prima staat. Houdt er wel rekening mee dat 't neusplaten zonder ventilatiesleuven zijn.
Ik zal zsm wat foto's uploaden (ze zijn momenteel te groot formaat). Je kan me ook 'n email sturen en stuur ik je de foto's door. itsme_lucky@hotmail.com

't is wel zo dat ik m'n voorkeur heb voor verkoop in z'n geheel, maar in onderdelen is idd ook 'n optie.
groet, Stephan

You've got mail :D
Otje
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Otje »

Ergens toch zonde om een "restaurabele" HY voor eeuwig te "hemelen" door 'm in stukjes te hakken ... :cry:
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
HerbsHY
HY Forum Beginner
HY Forum Beginner

Bericht door HerbsHY »

Ha Stephan. Is de HY nog steeds te koop. Ik heb interesse. Ik heb e.e.a. gelezen over de staat enzo, en afhankelijk van de prijs kunnen we wellicht tot zaken komen. Ik hoor het graag. Groet Herbert
Stephan
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert

Bericht door Stephan »

Hallo Herbert, je hebt n pb.

Groet, Stephan
Stephan
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert

Bericht door Stephan »