Ik neus al een klein poosje rond op jullie forum en dacht moet me nu maar eens voorstellen.
Ik ben Pieter voor sommige misschien bekend als Green-Duckman van het 2cv.nl forum en het Citroen forum.
Ik rijdt momenteel een groene eend van '79 met veel plezier.
Heb deze eend al meer dan 10 jaar en zou hem eigenlijk nooit weg willen doen......
Maar dit jaar is ons gezin uitgebreid met een tweeling, twee prachtige dochters.
Omdat er al een lief meisje rondt liep bij ons in huis zijn we best een groot gezin geworden..

De reden dat ik me hier meld is omdat ik aan het oriënteren ben om een HY aan te schaffen.
Dit omdat de ruimte in de eend beperkt is met vijf mensen (uhhhh het past gewoon niet....)
Maar omdat ik nooit in een werkende HY heb gereden weet ik helemaal niet hoe dit voelt en of me dit bevalt.
Nu is de eend ook niet een van de stilste auto's en ook niet altijd even comfortsabel dus weet ik dat ik geen luxe hoeft te verwachten bij een HY.
Maar kan een HY met het verkeer mee?
Ik gebruik de eend als tweede auto, ik rijd er niet dagelijks in maar wel af en toe naar mijn werk en zo.
Graag jullie mening hier over?
En misschien een brutale vraag maar zijn er misschien mensen in het bezit van een HY die in de buurt van Zierikzee (Zeeland) wonen?
En zou ik dan eens langs mogen komen om naar de HY te kijken en eventueel een rondje te rijden?
Veel groetjes Pieter (Green-Duckman)
PS: Onderstaand een foto van mijn eend!