Deuren Benelux model
Moderator: LEiPiE
Deuren Benelux model
Hallo, voor de restauratie van mijn HY van 1974 ben ik op zoek naar nog 2 GOEDE deuren, links en rechts wel degelijk de benelux versie , scharnieren aan de voorkant Ook nog een goede achterklep met raampje, heeft dit nog iemand liggen ? Alvast bedankt
Re: Deuren Benelux model
Hoi Malt,
Van harte welkom op het forum!
Helaas kan ik je niet helpen met je zoektocht, maar in ieder geval veel succes toegewenst met je project.
Groet,
Ree
Van harte welkom op het forum!
Helaas kan ik je niet helpen met je zoektocht, maar in ieder geval veel succes toegewenst met je project.
Groet,
Ree
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 74-BB-66
- Contacteer:
neem even contact op met het Hy team
Dag Eric, bedankt voor de tip, heb me ondertussen deelnemer gemaakt bij HY team.
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
... dus al een héél goede "move" gemaakt !heb me ondertussen deelnemer gemaakt bij HY team
Wees óók welkom op dit forum !
En - indien mogelijk - ga eens op een zaterdag op bezoek bij het magazHYn in Heesch. Daar staan rekken vol met o.a. (gebruikte, maar óók nieuwe (polyester)) (plaat-)onderdelen en wellicht óók de deuren die jij zoekt.
Je kunt er óók eerst een mailtje aan wagen: informatie@citroenhyteam.nl.
Dan wordt op de eerstvolgende zaterdag in het magazHYn nagekeken of aan jouw wens kan worden voldaan.
Succes !
Gert
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Bedankt iedereen, inmiddels ben ik zaterdag langsgeweest bijhet HY team en ben ik aan het nodige geraakt ! Hartelijk dank hietvoor !