Afgelopen weekend op Citromobile werd ik erop aangesproken dat er zo weinig gebeurde de laatste tijd.
Een ander nuanceerde dat een beetje door te zeggen; "Dat we niets zien op het forum betekent nog niet dat er niets gebeurd.
Misschien zien we straks een enorme vooruitgang.

"
Beide personen hebben een beetje gelijk. Er gebeurde de laatste tijd te weinig naar mijn zin, maar er is wel vooruitgang.
De weekenden had ik nodig om enige vooruitgang te boeken en dan blijft er geen tijd over om te posten!
De laatste weken ben ik druk geweest met het monteren van de nieuwe zij-platen. De raamgaten moesten gemaakt worden en de platen moesten met de lijst op de bus gemonteerd worden.
Het monteren van de lijsten was een enorme klus. Eerst heb ik geprobeerd om de schroefjes te monteren en vervolgens de lijst erop te schuiven. Dat leek heel aardig te lukken tot de laatste drie schroefjes...
Uiteindelijk met drie man is het gelukt. 1 houd de lijst vast en buigt net voldoende open, nr 2 schuift het boutje voor het goede gaatje en nr 3 draait er binnenin de bus een paar slagen een moertje op. Op zo'n lang eind zitten er een stuk of 20...
Maar, het is gelukt! beide zij-platen zitten er goed in.
Als laatste ook nog een stukje lijst aan de onderkant om twee platen te verbinden. Zat origineel ook zo.
In de garage staat HY veilig, maar daarvoor is HY niet gemaakt...