Interieur gaat er overigens uit omdat het aan alle kanten doorweekt is, kromgetrokken of beschimmeld en het gewoon op is. Daarnaast moet ik wat laswerk doen aan de achterklepbalk en daar kon ik niet bij.
Heb op de meeting een beetje bij andere bussen gespiekt, maar ik neem aan dat er wel allerlei tips zijn los te peuteren hier

De ideeen tot nu toe:
- interieur moet zo worden dat hij zowel camper kan zijn als algemene bestelwagen (kenteken zegt camper, maar volgens mij gelden die regels niet geheel meer, desnoods laat ik 'm omschrijven). Dit houdt dus in: hooguit een vast blok achter de bestuurder waar dingen als LPG (nog in te bouwen) en huishoudaccu's enzo (ook nog in te bouwen) kunnen zitten. Misschien tevens gaspitjes daar.
- schuifdeurtjes zijn handig
- ruimte boven de vooruit en achterklep zijn vaste kastjes goed te plaatsen
- tussenschot tussen cabine en rest is niet zo wenselijk (heb het nu wel, maar heb gezien dat zonder een bak ruimte geeft)
(ondertussen heb ik hier al een stuk of 7 vuilniszakken vol met afval staan en dan heb ik alleen nog maar achterklep en de bovenhelft van de achterste meter gehad... hout bewaar ik voor ritueel kampvuur