radiator
- rene51
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
radiator
Na het vernieuwen van mijn thermostaat heb ik weer koelwater bijgevuld.
Nu zag ik dat mijn radiator als die heet wordt plotseling aan de bovenkant precies in het gleufje bij de rand van de gril begint te druppelen......
Vraag heb ik er iets te veel koelvloeistof ingedaan ? of is tie plots gewoon lek...
Ik zag dat er al een soort spul in het randje is gesmeerd...?
Is dat lekje te dichten of is dit normaal (als je er misschien net iets teveel koelvloeistof in hebt gedaan??? of toch maar een andere radiator erin plaatsen ..???
rene
Nu zag ik dat mijn radiator als die heet wordt plotseling aan de bovenkant precies in het gleufje bij de rand van de gril begint te druppelen......
Vraag heb ik er iets te veel koelvloeistof ingedaan ? of is tie plots gewoon lek...
Ik zag dat er al een soort spul in het randje is gesmeerd...?
Is dat lekje te dichten of is dit normaal (als je er misschien net iets teveel koelvloeistof in hebt gedaan??? of toch maar een andere radiator erin plaatsen ..???
rene
Re: radiator
radiateur moet gewoon dicht zijn.
ik zou hem eerst eens proberen te solderen, afhankelijk van de staat van de rest van de radiateur.
ik zou hem eerst eens proberen te solderen, afhankelijk van de staat van de rest van de radiateur.
- rene51
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
ok...
- rene51
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
Gewoon de radiator even leeg laten lopen en dan met een brandertje en soldeer..........
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Misschien nog even een fotootje schieten, ik kan me zo niet direct voorstellen waar hij lekt aan de hand van de beschrijving.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
- rene51
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
Pfffffffff.... Mininini gaatje bovenin bij t overloop slangetje. mijn apk garage om de hoek, is zo vriendelijk geweest de radiateur ff onder druk te zetten en te repareren ( kosten € 20,- en 1 goede sigaar).....