Stembus
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Stembus
Zag vandaag een rode brandweer HY op tv die door de NOS is omgetoverd tot stembus.
Is de bus hier bekend??
Is de bus hier bekend??
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Is een mailtje van le Camion geweest, in antwoord daarop had ik gehint dat ze 't even hier in de 'HY in de media' thread kunnen melden.
Ik probeer er nog screencaps van te maken (maar zit nu op m'n werk, vanavond komt het als het goed is ook op tv).
Ik probeer er nog screencaps van te maken (maar zit nu op m'n werk, vanavond komt het als het goed is ook op tv).
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
-
- HY Forum Beginner
- Contacteer:
Ja, dat is mijn HY en het is helemaal goedgekomen met de schade... de NOS heeft m'n 'nieuwe', gereviseerde motor betaald.
Was ook bij aanvang van het Stembusproject een voorwaarde: alle schades etc. voor jullie rekening... en dus ook de kapotte motor als gevolg van de aardige maar niet al te voorzichtige presentator/part-time chauffeur.
Was er goed ziek van
( maar onderaan de streep is de auto er natuurlijk beter op geworden.
Hij (Ze?) is overigens niet nieuw gespoten, maar het verwijderen van de Stembus-stickers heeft wel lichte schade achtergelaten, dus dat wordt binnenkort even rollen met blanke lak
groet!
Ed
Was ook bij aanvang van het Stembusproject een voorwaarde: alle schades etc. voor jullie rekening... en dus ook de kapotte motor als gevolg van de aardige maar niet al te voorzichtige presentator/part-time chauffeur.
Was er goed ziek van

Hij (Ze?) is overigens niet nieuw gespoten, maar het verwijderen van de Stembus-stickers heeft wel lichte schade achtergelaten, dus dat wordt binnenkort even rollen met blanke lak

groet!
Ed
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer: