Mijn andere hobbie bouw website
Mijn andere hobbie bouw website
Hallo allemaal,
Zoals sommige van jullie weten heb ik naast Vivian haar busje ook nog een eigen auto.
Hier een uitgebreid bouw verslag van dat kanon, 920kg rijklaar en 453pk sterke GM motor!
Precies het tegenovergestelde van de HY.
https://sites.google.com/site/gdt70spider/home
Grtz thomas.
Zoals sommige van jullie weten heb ik naast Vivian haar busje ook nog een eigen auto.
Hier een uitgebreid bouw verslag van dat kanon, 920kg rijklaar en 453pk sterke GM motor!
Precies het tegenovergestelde van de HY.
https://sites.google.com/site/gdt70spider/home
Grtz thomas.
Re: Mijn andere hobbie bouw website
Prachtig! Complimenten voor je werk.
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Heel gaaf!!!!!!!! gr Teun
- FerrHy
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 75-YB-34
Errug mooi!
Wanneer is de open dag?
Groeten Ferry
Wanneer is de open dag?

Groeten Ferry
In de garage staat HY veilig, maar daarvoor is HY niet gemaakt...
- Para-Plu
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: DR-47-09
- Contacteer:
Vet, maaruh heb jij te veel geld en tijd of wat?
Oh joh jullie zijn altijd welkom om te buurten hoor, beetje tegen bandjes trappen met een bakkie koffie en praten over onze hobbys is altijd leuk en gezellig. Ik wilde nog wel een keer open garage dag houden is misschien wel leuk, als er animo voor is!
@paraplu, nou ja, nee 't is maar hoe je het bekijkt ik heb me de tering gewerkt en gespaard om de GD te kunnen bouwen. Door die ervaring en verzamelde gereedschappen had ik haar HY weer aardig snel op de rit. You win some you loose some! Wij zijn geen grootverdieners als dat is wat je bedoelt. Tijd kun je maken en moet je nemen.
Grtz thomas
@paraplu, nou ja, nee 't is maar hoe je het bekijkt ik heb me de tering gewerkt en gespaard om de GD te kunnen bouwen. Door die ervaring en verzamelde gereedschappen had ik haar HY weer aardig snel op de rit. You win some you loose some! Wij zijn geen grootverdieners als dat is wat je bedoelt. Tijd kun je maken en moet je nemen.
Grtz thomas
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Alhoewel dit soort auto's me eigenlijk helemaal niet interesseert tóch jouw link eens geopend.
Inmiddels, met een stijve kont na ruim anderhalf uur zitten lezen en kijken, absoluut "flabbergasted".
Daar zijn wHY maar "kleine amateurtjes" bij ...
Vind het een práchtige combinatie van die twee ultieme "benzine-vreters", de "sloomste" en de "snelste".
Wàt een passie en doorzettingsvermogen. M'n absolute waardering en complimenten, hoop dat jullie van beide "voitures" nog heel lang plezier en voldoening zult hebben !
Salutations,
Gert
Inmiddels, met een stijve kont na ruim anderhalf uur zitten lezen en kijken, absoluut "flabbergasted".
Daar zijn wHY maar "kleine amateurtjes" bij ...
Vind het een práchtige combinatie van die twee ultieme "benzine-vreters", de "sloomste" en de "snelste".
Wàt een passie en doorzettingsvermogen. M'n absolute waardering en complimenten, hoop dat jullie van beide "voitures" nog heel lang plezier en voldoening zult hebben !
Salutations,
Gert