Te koop op leboncoin voor 85.000 euro een HY

Hier kun je items te koop/ruil/afhalen aanbieden, HY, Citroën en/of camper/kamperen gerelateerd.
LET OP: Er is geen controle op wat er wordt aangeboden. Het is allemaal op eigen risico.

Moderator: LEiPiE

Plaats reactie
citroheeze
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Te koop op leboncoin voor 85.000 euro een HY

Bericht door citroheeze »

Niet te geloven maar er staat een HY te koop op internet voor 85.000 euro

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik denk dat de prijs serieus is kijk maar op de site van de restaurateur. voor foto's van deze restauratie.
klik hier voor foto reportage

Zie dit zeer zeker niet als reclame, voor dit restauratiebedrijf.

Hier de snelkoppeling naar leboncoin maar HY zal wel snel verkocht zijn.
advertentie op leboncoin
Groeten van:

Geert Bukkems
Heeze
http://www.citroworld.com
ghys
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Re: Te koop op leboncoin voor 85.000 euro een HY

Bericht door ghys »

wel strakke HY alleen moet je heel wat broodjes, cupcakes, worsten of ander ventwaar verkopen wil je de vraagprijs eruit krijgen.

Als die verkocht wordt komt het ten goede aan de waarde van onze HY bussen :) Dan zou ik bijna overwegen de mijne te verkopen en ach ik ben met de helft ook tevreden ;)
Otje
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Otje »

wel strakke HY alleen moet je heel wat broodjes, cupcakes, worsten of ander ventwaar verkopen wil je de vraagprijs eruit krijgen.
Nou ghys ... denk niet dat iemand (of een bedrijf) die (dat) een dergelijk "prestige-object" kan bekostigen zèlf nog jarenlang al dat soort "ventwaar" gaat staan verkopen ...
Stijgt wederom mijn achting voor mensen als "Manfriet" (Manfred Vonk) die een (bijna) "evenknie" van deez TUB op de weg weet te zetten voor (weet het niet echt, maar vermoed) hooguit 1/10e van de prijs ... maar die zelf dag en nacht zijn "ventwaar" eigenhandig staat te verdienen ...
Geert: we houden die link in de gaten. Benieuwd hoe snel daar iemand (met een tè dikke portemonnee) op in gaat ...
Maar het blijft "absolument ridicule" ...
Gert
citroheeze
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door citroheeze »

Hebben jullie de foto reportage van de restauratie ook bekeken, ik dacht hierbij al het moet niet gekker worden.
Groeten van:

Geert Bukkems
Heeze
http://www.citroworld.com
AltijdHerrie
HY Forum Liefhebber
HY Forum Liefhebber
Kenteken: AE-92-66
Contacteer:

Bericht door AltijdHerrie »

Ik heb die fotoreportage bekeken ja.... niet normaal wat die lui allemaal hebben gedaan :shock: echt bizar als je t mij vraagt
oldschool Hy 1961
Stichting AltijdHerrie
LightCoreHealing
Otje
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Otje »

Zie het commentaar van Leipi in een ànder topic ("Constructie om een HY op z'n kop te zetten ..."): degene die uiteindelijk het langste en hardste lacht is het restauratiebedrijf dat verantwoordelijk is voor deez' exorbitant "opgeschroefde prijs": ZIJ houden er waarschijnlijk een hoop "hulpstukken" etc. aan over waarmee een eerstvolgende HY dadelijk moeiteloos in een restauratie-proces in no-time kan worden "ge-re-built" ...
Blijf overigens zeer benieuwd hoe dit afloopt ... en of we deze TUB ooit in "levende lijve" mogen "meemaken" ...
Zullen uiteindelijk wel "hamburgers à raison van EUR 10,= per stuk" o.i.d. worden ... of broodjes kaas van EUR 15,= ... en voor de mayonnaise of mosterd flink bij-betalen ... ! :lol:
blender
HY Forum Kenner
HY Forum Kenner

Bericht door blender »

Hele flinke vraagprijs.. maar wat een bus zeg! Ik vind m eigenlijk echt fantastisch! Ik ben nu op zoek maar wil mn hy ook flink gaan opknappen t wordt me nu alleen steeds meer pijnlijk duidelijk dat ik nog flink in de buidel zal moeten tasen voor een hy die een beetje overeenkomstig is met mijn oude, of mooi opgeknapt is zoals deze! Gr. Marc

Hamburgers van 10 euro ja.. :lol:
Citroën bezitter - Citroën bezitter af - Citroën zoeker!
Otje
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Otje »

.. maar wat een bus zeg! Ik vind m eigenlijk echt fantastisch!
Ach Marc ... àlles is betrekkelijk ... Het is maar nèt waar jij jouw grenzen trekt !
"Ook al draagt een aap een gouden ring ... etc."
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Plaats reactie