Ik ben een lasser en knutselaar aan vooral 2cv's maar doe soms ook andere dingen voor de afwisseling.
Nu kreeg ik van een kennis deze mail http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citr ... ousPage=lr
Nu is mijn vraag kent iemand Hy
De vraag naar mij toe was of ik deze weer apk waardig kan maken motor revisie indien nodig lassen spuiten het hele pakket dus.
Nu ben ik gek op een uitdaging maar het moet geen jaar(en) project worden. Heb nog 3 eenden staan waar ik druk mee ben

Zal het blok vast zitten na 20 jaar stil staan? Er zal vast een complete rem revisie onder moeten met 4 banden, hoeveel liter lak gaat er op een Hy ook wel belangrijk voor een kosten berekening.
Laswerk ben ik niet bang voor maar als er tips zijn wat vaak door rot op vervelende plaatsen wat slecht te repareren is zonder de hele bus te slopen zijn ze welkom.
Zal het hier gaan om een originele nl camper ( zijn ze eigenlijk geleverd origineel als camper)
Ik weet dat het niet goed koop gaat worden er is wel budget maar het moet wel leuk blijven.
Wat vinden jullie van de prijs?
Mocht het een te grote klus worden heeft iemand iets vergelijk baars.
Hoop dat ik hier zo wat info krijg zodat ik wat te knutselen heb, en mijn kennis met veel plezier veilige Hy kilometers kan maken.
Alvast bedankt
Is dit een originele