Komkommer-tijd ...
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Komkommer-tijd ...
... en dát midden in de winter ...
Ben benieuwd wat het voorjaar brengt (behalve ontdooide komkommers dan ...)
Ben benieuwd wat het voorjaar brengt (behalve ontdooide komkommers dan ...)
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Re: Komkommer-tijd ...
Tipje van de sluier: het laatste weekend van Mei komt er weer een workshop. Eén dezer dagen kondig ik hem aaan!
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Het is zo rustig dat ik het forum even een paar dagen alleen laat 
Zometeen op weg naar Rennes naar vrienden voor het weekend
(dievengilde: er wordt op het huis gepast hoor)
Ergo: gedraag u allen

Zometeen op weg naar Rennes naar vrienden voor het weekend

(dievengilde: er wordt op het huis gepast hoor)
Ergo: gedraag u allen

MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
Nu het toch komkommertijd is, kan ik hier net zo goed een dienstmededeling doen. Le-Camion is ook te vinden op facebook. Natuurlijk is dit forum de plek om vragen te stellen over je bus en zo af en toe slap te ouweh**ren, maar de sociale media hebben zo ook haar voordelen. Dit is de plek om Le-Camion te "liken"!
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ach ... als alles gààt zoals gepland ... zal "Otje" omstreeks deez' tijd ergens in Zuid Frankrijk ... Noord Spanje ... of daaromtrent vertoeven ...Tipje van de sluier: het laatste weekend van Mei komt er weer een workshop. Eén dezer dagen kondig ik hem aaan!

Idem dito precies krêk hetzelfde ... !(dievengilde: er wordt op het huis gepast hoor)
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
Erg jammer Gert. Ik had al op je gerekend als deelnemer, maar ik kan je geen ongelijk geven. Volgende keer meer geluk!Otje schreef:Ach ... als alles gààt zoals gepland ... zal "Otje" omstreeks deez' tijd ergens in Zuid Frankrijk ... Noord Spanje ... of daaromtrent vertoeven ...