Gratis 2 velgen met 19inch banden af te halen
Moderator: LEiPiE
Gratis 2 velgen met 19inch banden af te halen
We hebben nog twee velgen met 19inch banden liggen. Banden zit weinig profiel op en velgen zijn wat roestig, we hadden er vier en hebben er twee goede reservebanden van gemaakt. De rest dus GRATIS af te halen in Ommeren (regio Tiel/Rhenen) vóór woensdag 7 november, daarna zijn we verhuisd en we nemen ze niet mee!
Ploni
Ploni
Laatst gewijzigd door plo op zo nov 11, 2012 8:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Gratis 2 velgen met 19inch banden af te halen
Oh ja we hebben ook nog een paar kleine ribbelplaatjes liggen (van het dak). Mag ook weg, graag voor woensdag 7 november laten weten of ophalen. Misschien handig voor de lascursisten
om te oefenen!

We hebben ze nog steeds maar nu in het Zuidelijkste puntje van Limburg af te halen.
-
- HY Forum Liefhebber
Welkom in het zuiden! Hoe meer HY-ers hier, hoe meer vreugde.
Nu je zo dicht in de buurt bent komen wonen, wil ik de ribbelplaatjes van het dak graag komen ophalen. Waar woon je inmiddels? Ik woon in Amstenrade.
Peter
Nu je zo dicht in de buurt bent komen wonen, wil ik de ribbelplaatjes van het dak graag komen ophalen. Waar woon je inmiddels? Ik woon in Amstenrade.
Peter
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Even "off-topic": als het Eijsden (of omgeving) is dan komen Paul en Ploni wel héél mooi te wonen. Práchtige omgeving. Maar nu dus weer op zoek naar een "HY-onderdak" ? Sorry voor deez' inbraak, maar was gewoon nieuwsgierig ...
Groet en succes !
Gert
En Peter: je weet nu hoe dat "last" hè, dat oude golfplaatwerk ...
Wens je óók succes (mocht het ooit nodig zijn ...)!
Groet en succes !
Gert
En Peter: je weet nu hoe dat "last" hè, dat oude golfplaatwerk ...
Wens je óók succes (mocht het ooit nodig zijn ...)!

De ribbelplaatjes zijn al weg... we hebben alleen nog twee banden. We hebben al een paar Limburgse HY'ers gespot
(nou ja, zij ons eigenlijk).
Gert, we zitten aan de andere kant van het zuidelijkste puntje van Zuid-Limburg, namelijk in Holset, daar is het ook prachtig!
Én genoeg plek (droog en hoog) voor onze HY én 2CV op eigen terrein, wat een luxe!

Gert, we zitten aan de andere kant van het zuidelijkste puntje van Zuid-Limburg, namelijk in Holset, daar is het ook prachtig!
Én genoeg plek (droog en hoog) voor onze HY én 2CV op eigen terrein, wat een luxe!
-
- HY Forum Liefhebber
't Is natuurlijk een kwestie van smaak, maar persoonlijk vind ik de omgeving van Holset véél aantrekkelijker dan die van Eijsden (hoewel het ook daar goed toeven is)...
Geweldig dat jullie zo wonen èn een goed onderkomen hebben voor de voitures.
Jammer dat de golfplaat al weg is; in de banden ben ik niet geïnteresseerd - die van mij zijn nog in goede conditie.
Groeten,
Peter
Geweldig dat jullie zo wonen èn een goed onderkomen hebben voor de voitures.
Jammer dat de golfplaat al weg is; in de banden ben ik niet geïnteresseerd - die van mij zijn nog in goede conditie.
Groeten,
Peter
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
Holset is helemaal niet mis! Ondanks (of misschien wel dankzij) dat we er maar 25 km vanaf wonen zijn we een paar weken geleden nog een mooi weekend in Camerig "op vakantie" geweest! Onthaasten in het kwadraat 
maar daarmee zijn ze de velgen/banden nog niet kwijt.

maar daarmee zijn ze de velgen/banden nog niet kwijt.

- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Mijn geografische kennis m.b.t. "Limland" beperkt zich tot de "algemene grote plaatsen" (basisschool ...), een paar gehuchten zoals Amstenrade ... Meerssen ... Susteren (beetje hobby-matig geloof ik ...) en Eijsden (doordat toevallig een collega van mij daar woont ...).
Maar neem ogenblikkelijk van jullie aan dat Holset het summum van Zuid Limburg moet zijn ...
Wens jullie aldaar veel "leef-plezier"
En oh ja: sluit me bij Peter aan.
Dus wens jullie succes met het slijten van die wielen !
P.S.: als ik zo eens om me heen kijk schijnt het langzamerhand een beetje stereotiep te worden dat bijna iedere rHYder er een Eend-achtige op na houd ...
Tóch een (prettig) "virus" ...
Gert

Maar neem ogenblikkelijk van jullie aan dat Holset het summum van Zuid Limburg moet zijn ...
Wens jullie aldaar veel "leef-plezier"

En oh ja: sluit me bij Peter aan.
Dus wens jullie succes met het slijten van die wielen !
P.S.: als ik zo eens om me heen kijk schijnt het langzamerhand een beetje stereotiep te worden dat bijna iedere rHYder er een Eend-achtige op na houd ...
Tóch een (prettig) "virus" ...

Gert