HY Team meeting 5 t/m 7 oktober '12 Wilnis

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
hyliner
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Kenteken: NH-81-JK

HY Team meeting 5 t/m 7 oktober '12 Wilnis

Bericht door hyliner »

Wie gaan er naar de HY Team meeting in Wilnis komend weekend?

Ik ben van plan alleen de zaterdag te gaan omdat mijn nieuw te bouwen inrichting nog niet slaapklaar is.
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.
Otje
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Re: HY Team meeting 5 t/m 7 oktober '12 Wilnis

Bericht door Otje »

... kan je wèl vertellen wie er NIET gaat ... overigens gewoon door tijdgebrek en andere verplichtingen hoor ...
Wens de "meeters" vooral een beetje dróóg weer, de rest zal ongetwijfeld lukken !
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
LEiPiE
Site Admin
Site Admin
Kenteken: 44-02-XD
Contacteer:

Re: HY Team meeting 5 t/m 7 oktober '12 Wilnis

Bericht door LEiPiE »

Wij zijn er ook niet bij.
Wegens tijd, weer en het feit dat MurpHY op dit moment nogal veel bijgeluiden heeft (pas even heen en weer naar de lokale IKEA geweest).
Deze week eens proberen de paar honderd euro aan nieuwe onderdelen te bestellen en dan krijgt de motor NOG een deelrevisie (zuigerveren, waterpomp, koelslangen, pakkingen van de carburateur etc.).
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
Plaats reactie