Het is al weer enige tijd geleden dat ik op het forum ben geweest. Inmiddels hoef ik mij geen beginnende HY liefhebber meer te noemen. Van plaatwerk, lassen, spruitstuk, remcilinders e.d. weet ik al meer af dan 9 maanden geleden. Achter heb ik de remcilinders vervangen en nieuwe wiellagers geplaatst. Alles loopt achter perfect

. Voor het zelfde verhaal: wiellagers vervangen, remcilinders en remleidingen vervangen, trommels erop en....., trommels eraf, opnieuw centreren en....trommels er weer af, alles weer contoleren, nee meer kan ik niet verzinnen

.....trommels er weer af enz. enz. enz. enz.....
Het probleem is dat ik linksvoor een kleine tik in de trommel heb zitten maar de schoenen niet verder terug kan stellen en rechts lijkt de trommel wel aan te lopen op de achterplaat. Ik ben nu ten einde raad. Wie weet wat het kan zijn of wat ik fout doe

. Ik heb een centreer apparaat e.d. Eind Januari houdt de huur van mijn loods op (wegens verbouwing) en ik hoop onze HY eerst naar de APK te brengen voordat deze weer over gaat naar een andere schuur!