HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Re: HY Wereldmeeting 2 t/m 5 augustus 2012 Zeewolde
Ik moet nog even de laatste dingetjes inpakken en dan ga ik ook op weg 

MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Idem aan Leipie. Over een uurtje gaan wij ook.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Hallo,
Zag gister een zweedse HY de grens bij Nieuwe Schans passeren, was vast ook opweg naar Zeewolde
Bart
Zag gister een zweedse HY de grens bij Nieuwe Schans passeren, was vast ook opweg naar Zeewolde
Bart
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Benieuwd of er een verbinding is met het HY kamp zodat er voor de buitenwacht ook nog een beetje genieten is
.

Vandaag ben ik langs geweest, en de meeting is echt een groot succes. Hulde aan de organisatie! Mijn persoonlijke hoogtepuntje is dat ik de tweede HY van mijn opa heb teruggevonden. Erg leuk om die bus weer te zien. Misschien schrijf ik er nog eens een stukje over...
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ree , je hebt gelijk wij zijn gearriveerd en het is gezelii we mochten de 200 ste HY begroeten , wel jammer dat we op het reserve veld staan de rest is bomvol. Maar het is leuk en daar gaat het om.
KOMT ALLEN HET WEEKEND IS ZO VOORBIJ.
KOMT ALLEN HET WEEKEND IS ZO VOORBIJ.
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 14-VR-VF
OK dan!
HY staat nu voor de helft in de grondverf, en het interieur bestaat nog uit losse planken en schroeven maar ik wil dit niet missen natuurlijk!
HY staat nu voor de helft in de grondverf, en het interieur bestaat nog uit losse planken en schroeven maar ik wil dit niet missen natuurlijk!
Hy's alive! Klik hier voor mijn restauratie project: https://www.facebook.com/groups/149847185089247/
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 74-BB-66
- Contacteer:
ik ben vanmorgen even wezen kijken en het was een hele volle bedoeling, ik heb nog nooit zoveel HY` bij elkaar gezien, hele mooie, hele krokante, en alles daartussen.
ik was er verbaasd over wat de mensen allemaal bedenken om zoveel mogelijk profijt van hun HY te hebben.
al met al heel gezellig en zeker geslaagd, ik denk dat het erg gezellig wordt als het wat donkerder wordt en het hele gebeuren echt gaat leven.
groeten eric
ik was er verbaasd over wat de mensen allemaal bedenken om zoveel mogelijk profijt van hun HY te hebben.
al met al heel gezellig en zeker geslaagd, ik denk dat het erg gezellig wordt als het wat donkerder wordt en het hele gebeuren echt gaat leven.
groeten eric
-
- HY Forum Grootmeester
Wat een geweldige meeting!
Heerlijk relaxte sfeer, lekker eten&drinken, veel te zien, veel bekende gezichten en vooral veel HY's!
Ik had helaas de pech dat mijn brandstofpompje de geest gaf toen ik aankwam; lekkende benzine stroomde eruit bij het heveltje. Maar zoals het betaamd op een echte citroen meeting was er veel advies en hulp, zelfs op de toeristen parkeerplaats!
Van een paar fransen op de meeting een Tres bien pompje gekocht, maar hy bleek tres prut te zijn.
Toen allerlei mensen op de meeting lastig gevallen met mijn probleem (sorry bij deze
).
Gelukkig schoot Neortic te hulp, maar helaas was zijn reservepomp ook tres lek.
Uiteindelijk maar everzwijnworsten gekocht bij de franse delicatessen HY. En met een dikke doek om de pomp gebonden naar huis gereden. Ik leef nog
Nieuwe pomp ligt al klaar.
Ik heb een paar fotootjes met mijn telefoon gemaakt vandaag, meer van details die me opvielen.
Bij deze.
Hulde aan de organisatie van deze fantastische meeting! Het voelde gewoon goed vandaag!
Heerlijk relaxte sfeer, lekker eten&drinken, veel te zien, veel bekende gezichten en vooral veel HY's!
Ik had helaas de pech dat mijn brandstofpompje de geest gaf toen ik aankwam; lekkende benzine stroomde eruit bij het heveltje. Maar zoals het betaamd op een echte citroen meeting was er veel advies en hulp, zelfs op de toeristen parkeerplaats!
Van een paar fransen op de meeting een Tres bien pompje gekocht, maar hy bleek tres prut te zijn.
Toen allerlei mensen op de meeting lastig gevallen met mijn probleem (sorry bij deze

Gelukkig schoot Neortic te hulp, maar helaas was zijn reservepomp ook tres lek.
Uiteindelijk maar everzwijnworsten gekocht bij de franse delicatessen HY. En met een dikke doek om de pomp gebonden naar huis gereden. Ik leef nog

Ik heb een paar fotootjes met mijn telefoon gemaakt vandaag, meer van details die me opvielen.
Bij deze.
Hulde aan de organisatie van deze fantastische meeting! Het voelde gewoon goed vandaag!
Hy's alive! Klik hier voor mijn restauratie project: https://www.facebook.com/groups/149847185089247/
-
- HY Forum Grootmeester
Oh, 10 foto's per post. Dan nog een post 

-
- HY Forum Kenner
- Contacteer:
Nog wat plaatjes...
De hele set;
http://www.flickr.com/photos/citroenazu ... 712944176/

Untitled by azu250, on Flickr

65 ans type H by azu250, on Flickr

133 (Kopie) by azu250, on Flickr

194 (Kopie) by azu250, on Flickr

278 (Kopie) by azu250, on Flickr

063 (Kopie) by azu250, on Flickr
De hele set;
http://www.flickr.com/photos/citroenazu ... 712944176/

Untitled by azu250, on Flickr

65 ans type H by azu250, on Flickr

133 (Kopie) by azu250, on Flickr

194 (Kopie) by azu250, on Flickr

278 (Kopie) by azu250, on Flickr

063 (Kopie) by azu250, on Flickr
- LEiPiE
- Site Admin
- Contacteer:
Zo, ook weer thuis!
Op wat bijgeluidjes hier en daar na verder prima gereden (nu over de snelweg), continu 90km/u op de GPS het laatste stuk.. da's wat ie zelf lekker vond rijden blijkbaar.
Was een zeer geslaagde meeting!
Straks foto's uit de camera trekken en online zetten, nu eerst ff bij komen en de bus leegruimen, wat eten en ff douchen; dus de foto's duurt nog ff
Op wat bijgeluidjes hier en daar na verder prima gereden (nu over de snelweg), continu 90km/u op de GPS het laatste stuk.. da's wat ie zelf lekker vond rijden blijkbaar.
Was een zeer geslaagde meeting!
Straks foto's uit de camera trekken en online zetten, nu eerst ff bij komen en de bus leegruimen, wat eten en ff douchen; dus de foto's duurt nog ff

- AltijdHerrie
- HY Forum Liefhebber
- Kenteken: AE-92-66
- Contacteer:
Leuke foto's,
Ik zie dat ik wat gemist heb.... volgende meeting is mijn busje wel klaar, en dan ben ik er zeker wel bij
groeten Colin
Ik zie dat ik wat gemist heb.... volgende meeting is mijn busje wel klaar, en dan ben ik er zeker wel bij
groeten Colin
oldschool Hy 1961
Stichting AltijdHerrie
LightCoreHealing
Stichting AltijdHerrie
LightCoreHealing
- LEiPiE
- Site Admin
- Contacteer:
In 2017 organiseert men in Frankrijk een wereldmeeting voor HY's 70ste verjaardag.
- LEiPiE
- Site Admin
- Contacteer:
Ha, gespot, ik moet je de foto hebben zien maken, aangezien m'n arm er op staat 

191 (Kopie) by azu250, on Flickr
Op het dak liggen overigens de beide zonnepanelen.
En ter info: 1:7 gereden heen+terugreis

191 (Kopie) by azu250, on Flickr
Op het dak liggen overigens de beide zonnepanelen.
En ter info: 1:7 gereden heen+terugreis