ik heb een rvs uitlaat gemonteerd en heb de oude pot en de pijp van het spruitstuk naar de pot over.
misschien dat iemand er intresse in heeft voor een paar centen.
de pot is roestig maar niet kapot.
de pijp is zo goed als nieuw
prijs indicatie:
pot 10.-
pijp 7,50
verzendkosten voor de koper
groeten eric
te koop uitlaat pot en pijp spruitstuk naar pot
Moderator: LEiPiE
- hyliner
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: NH-81-JK
Re: te koop uitlaat pot en pijp spruitstuk naar pot
Ik heb wel interesse, maar niet in verzendkosten. Kom je ook naar de HY meeting in Zeewolde?
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 74-BB-66
- Contacteer:
weet ik nog niet helemaal zeker,maar ik denk zaterdag middag even te gaan kijken,maar voor 7,75 heb je ze per dpd thuis
- hyliner
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: NH-81-JK
Dat vind ik in verhouding tot de waarde van de spullen nog best veel.eric schreef:weet ik nog niet helemaal zeker,maar ik denk zaterdag middag even te gaan kijken,maar voor 7,75 heb je ze per dpd thuis
Bovendien ben ik volgende week maandag t/m woensdag full-time aant werk en is er niemand thuis die een pakket kan aanpakken. Woensdagavond ben ik al in Zeewolde en na dat weekend ga ik op vakantie.
Morgen verzenden en zaterdag aankomen waag ik maar niet.
Mocht je naar Zeewolde komen en ze zijn nog niet verkocht dan neem ik ze van je over (mijn bus is grijs met een beetje blauw en er staat 'hyliner' achter de voorruit

Heb je de gelegenheid ze per dpd aan een ander te verkopen/verzenden dan heb ik pech.
Groet, Henri.
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 74-BB-66
- Contacteer:
Hallo. ik kom zaterdag middag wel naar de meeting,maar ga niet dat hele terrein overlopen zoeken met een uitlaatpot en een stuk pijp onder mijn armen.
groeten eric
groeten eric