Vorige week met mijn Volvo Duet (De HY is even buiten bedrijf vanwege anti roest en schilderwerkzaamheden) mijn zoon opgehaald in Genève. Daarna via de Route Napoleon, en enkele Alpen passen doorgereden naar Cote d'Azur, en terug via Parijs. Toch in een week dik 3500km gereden zonder problemen!
In totaal maar 2 HY's tegengekomen. In Parijs een HY gezien die werd gebruikt als opslagplaats voor van alles, en een voormalige Franse Politie HY ergens in de Ardeche.
Over 2 weken weer op pad met de de HY in zijn nieuwe licht gele kleurtje! Natuurlijk ook naar de grote bijeenkomst in de polder.
Leo
een weekje nfrankrijk
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Re: een weekje nfrankrijk
Hey Leo
Moet bekennen dat ik jouw "Volvo Duet" éérst even moest "Google-n" (tja, Citroën-rHYder hè); maar da's toch een héél knappe prestatie !! Daarnaast verwondert het mij óók telkens (als francofiel) dat er in "la douce France" nauwelijks meer HY's of Eenden of aanverwant "antiek" Citroën-spul meer in het wild rondrijdt. Waarschijnlijk àllemaal naar Les Pays Bas versleept ...
Moet bekennen dat ik jouw "Volvo Duet" éérst even moest "Google-n" (tja, Citroën-rHYder hè); maar da's toch een héél knappe prestatie !! Daarnaast verwondert het mij óók telkens (als francofiel) dat er in "la douce France" nauwelijks meer HY's of Eenden of aanverwant "antiek" Citroën-spul meer in het wild rondrijdt. Waarschijnlijk àllemaal naar Les Pays Bas versleept ...
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Even een plaatje van de Duett op weg naar de Col de la Cayolle. De Col is te doen met de HY. Sommige weggedeelten zijn aardig smal. In ieder geval verboden voor caravans.
Groet
Leo
Groet
Leo
HY rijder sinds 1995.
- Petervdl2cv
- HY Forum Expert
- Contacteer:
Wij genieten momenteel ook nog van het mooie weer in de Ardèche; Nog een fijne vakantie toegewenst met je HY!Leo schreef: In totaal maar 2 HY's tegengekomen. In Parijs een HY gezien die werd gebruikt als opslagplaats voor van alles, en een voormalige Franse Politie HY ergens in de Ardeche.
Peter