@ Thomas,
ik heb -beetje laat- met bewondering je uitleg van montage gordelpunten gelezen.
ben nog benieuwd naar de foto's van het eindresultaat..
Groet Michiel
Gordels Bouwjaar, bedrijfswagen / camper
Re: Gordels Bouwjaar, bedrijfswagen / camper
ik zal eens wat picca's schieten morgen.
ik heb de punten laten checken door een van de scrutineers(FIA tech inspectie) die normaal onze race autotjes keurt voordat we de baan op mogen (die zijn aardig streng durf ik wel te stellen) en die zag eigenlijk ook geen sterkere manier om de punten te bevestigen. het plaatwerk van de bus is gewoon niet dikker. let wel het is nog niet ideaal maar een sterkere manier zonder complete rolkooien in te gaan lassen is er schijnbaar niet.
zorg dat je trekvlakken altijd haaks aan de trekkracht loopt die bij een aanrijding ontstaan.
kort door de bocht probeer een zo groot mogelijk oppervlak te creeren als bevestiging die haaks op de trekrichting staat, sterker kun je het niet maken.
ik hoop ze nooit nodig te hebben maar het voelt iig een stuk veiliger als je zo door de aquarium ruit heen zit te staren naar alles wat je met 140 voorbij komt blaffen op de snelweg.
grtz Thomas
ik heb de punten laten checken door een van de scrutineers(FIA tech inspectie) die normaal onze race autotjes keurt voordat we de baan op mogen (die zijn aardig streng durf ik wel te stellen) en die zag eigenlijk ook geen sterkere manier om de punten te bevestigen. het plaatwerk van de bus is gewoon niet dikker. let wel het is nog niet ideaal maar een sterkere manier zonder complete rolkooien in te gaan lassen is er schijnbaar niet.
zorg dat je trekvlakken altijd haaks aan de trekkracht loopt die bij een aanrijding ontstaan.
kort door de bocht probeer een zo groot mogelijk oppervlak te creeren als bevestiging die haaks op de trekrichting staat, sterker kun je het niet maken.
ik hoop ze nooit nodig te hebben maar het voelt iig een stuk veiliger als je zo door de aquarium ruit heen zit te staren naar alles wat je met 140 voorbij komt blaffen op de snelweg.
grtz Thomas