Leuk man
Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar een dyane...eenvoudige techniek en je kan nog eens uit je dak gaan
Zag gisteren nog een leuke dyane voorbij komen op marktplaats, blauw met lpg
Na de zomer komt onze acadiane mogelijk in de verkoop...maar eerst mee naar de noordkaap.
Reserveren mag natuurlijk altijd
We willen graag gas in onze bus laten inbouwen. Weet iemand een bedrijf die dat kan doen voor een leuke prijs? We zijn wel wat aan het rondkijken maar sommigen beginnen zelfs niet eens aan een HY...
Ben benieuwd!
Ploni
Hey peops,
ligt er een beetje aan of jullie daar een paar kilometer voor willen rijden ...
Bij Otje is een installatie ingebouwd door http://www.classics.nl/bedrijf/177/mandigers-lpg, in Eindhoven, is een (professionele) éénmanszaak. Eenmaal jouw bus daargebracht brengt hij je desgewenst naar het station en haalt je de volgende dag weer op. Zorgt óók voor de kentekenpapieren-aanpassing en heeft grote keuze in diverse soorten gastanken (en dus dito prijzen). Werkt heel netjes en "doet" eigenlijk alleen maar klassiekers. Otje rijdt nu sinds een dik jaar op gas en - naast de financiële voordelen - moet ik zeggen dat de motor véél soepeler op gas dan op benzine rijdt. Heb het niet exact berekend maar denk, onze komende "zomervakantie-kilometers" erbij ingecalculeerd en - overall - de gemiddelde jaarkilometers die we intussen rHYden erbij meegenomen, dat ik de gasinstallatie binnen 3 jaar heb "terugverdiend". En da's "kicken" !
Succes !
Groet, Gert
Zo, na anderhalve week klussen is hij goed gekeurd! Na 20 jaar stil staan en een laatste keurig van 1984.. Volgens de rdw, maar op het nummerbord staat een keurings sticker van 92.. Geen idee hoe dat allemaal kan maar nu is hij weer op de weg onze nieuwste aanwinst.... De EEND!
De motor liep niet en de remmen zaten vast.. En natuurlijk heel veel
kleine dingen die mis waren... Nu allemaal weer helemaal lekker..
Kijk aan goed bezig! Zowaar een hele collectie aan het worden
En een charleston in die kleurstelling vind ik toch wel de mooiste van de drie. Geniet ervan deze zomer