Weet niet waaraan het ligt ... maar het verband hiertussen ontgaat me volledig ...Nou, voor de liefhebbers van HY's en onthoofdingen ...
Denk ... de leeftijd ...

Weet niet waaraan het ligt ... maar het verband hiertussen ontgaat me volledig ...Nou, voor de liefhebbers van HY's en onthoofdingen ...
Bijlagen:
Libelle 001.jpg [ 892.82 KiB | 169 keer bekeken ]
Ehh, normaliter niet zo'n Libelle-lezer natuurlijk, maar óók bij Becel hebben ze de HY gevonden als reclame object. (hmm, foto wel wat aan de grote kant)
En ??? Iets geworden ?Beetje leuker is dat mijn HY is "uitverkoren" om "mee te spelen" in de serie SpangaS. A.s. maandag zijn de opnamen. Als ik wat meer weet of hoor hou ik jullie op de hoogte.
idd in het reclamefilmpje is het een busje geen citroen volgens mij..snap de relatie met de displays ook niet helemaalghys schreef:..een HY in de Duyvis reclame?....Dacht dat er altijd een Russisch rood busje in reclame voorkwam maar ach dit is veel leuker
Ik zag toevallig vanavond die reclame en volgens mij is het een Tempo uit de jaren 50/60. .Otje schreef:......... in de veronderstelling dat het hier misschien de Renault Estafette betrof ... Bij nadere beschouwing betreft het hier een ontheemd vreemdsoortig on-identificeerbaar stuk rood koekblik ...
Vooral die "basis-kleuren" contrasteren haarfijn in die opname ... en je kijkt er zó overheen ... zoiets valt alleen een "èchte speurneus" op ...Dit detail wordt verklaard aan de hand van een foto met daarop een wel erg bekend detail.