Hey mede HY-patienten
We zijn inmiddels alweer bijna 2 weken terug vanuit Frankrijk maar helaas heb ik nu pas de mogelijkheid om ff wat te vertellen en te laten zien.
We zijn bij mn o.a. bij mn ouders op vakantie geweest om zoiezo onze H voor het eerst in het echt te bekijken. En wat was dat kikke zeg......Wauw!!
Net voor de vakantie heb ik nog via
http://www.leboncoin.fr een setje originele chevrons weten te vinden op nog geen 6 kilometer van onze route af, dus daar zijn we eerst maar even langs gegaan om zoiezo de neus alvast in originele staat te brengen
Ik ben zelf met de bus vanaf de oude eigenaar naar mn ouders huis gereden, wat 2 kilometer rijden is. Wat een ervaring is dat zeg, heerlijk om eindelijk eens in zo'n "ding" te rijden.
Ik heb hier een aantal foto's voor jullie om te zien hoe mooi hij er nu werkelijk uitziet.
Toen ik de lade van het'"dashboard"open deed vond ik tot mijn verbazing zelfs nog het originele instrudtieboekje dat ooit bij de bus meegeleverd werd bij de aanschaf. Ik ben dr helemaal blij mee
Als het goed is krijg ik de komende week een telefoontje van de persoon die de bus voor ons per transport naar Nederland zal brengen. Ik kan echt niet wachten tot hij lekker hier in Nederland staat zodat ik er eindelijk aan kan gaan beginnen, al weet ik nog niet helemaal waar ik moet beginnen.....
Carroserie hardmaken of eerst de apk punten zodat hij in iedre geval al een enkele keer de weg op kan........
Ik zal jullie zo snel mogelijk meer vertellen over ons H avontuur.
Groetjes Erik Hakvoort