Slaapverwekkend tentje Ree, zo te zien . Ziet er leuk uit. Wij moeten ook nog zoiets maken voor de komende vakantie. Kun je me vertellen hoe je de bodem hebt gemaakt ? Ik zat te denken aan een stuk opvouwbaar hardboard of zo.
In ieder geval de complimenten voor je schoonmoeder. Hoe zit de kleine trouwens in de bus ?
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Boudewijn schreef: Kun je me vertellen hoe je de bodem hebt gemaakt ?
Voor de bodem heb ik de bodem van het campingbedje (120 X 60) gebruikt. Die is in 4 delen opvouwbaar.
Bodem is op de foto niet te zien, maar met een beetje voorstellingsvermogen.....
Ja, daar zit ik ook aan te denken. Het afgelopen jaar hebben wij een 2e hands campingbedje gekocht welke precies kon worden uitgevouwen in de cabine. Alleen de kleine is nu 2 en wordt wat zwaarder, dus het lijkt me handig op inderdaad de zijkant open te maken i.p.v. hem er via de bovenkant uit te tillen. Het wordt nog even kijken of we het campingbedje zelf gaan "vermaken", of dat we een heel nieuw tentje zoals jullie gaan maken.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Boudewijn schreef: Kun je me vertellen hoe je de bodem hebt gemaakt ?
Voor de bodem heb ik de bodem van het campingbedje (120 X 60) gebruikt. Die is in 4 delen opvouwbaar.
Bodem is op de foto niet te zien, maar met een beetje voorstellingsvermogen.....
ziet er super uit..heeft mij op het idee gebracht om een ondertentje van een vouwwagen "te scoren" en de ingang van de "kopse kant" naar de zijkant te verplaatsen..Heb een ondertentje op het oog op mp. Zou mooi zijn als het me nog lukt om het in elkaar te "fröbelen" voor 1/2 aug..
Mooie tentjes!
Zoals Ree inmiddels weet zijn wij toch nog aan het zoeken naar een HY. Dus als jullie tips hebben
Maar afgelopen week zijn we nog weggeweest met de vouwwagen en onze zoon heeft toen voor de veiligheid, hij viel anders langs de plank in de cabinetent, in een campingbed/tentje geslapen van Deryan. Misschien is dit voor sommigen ook een oplossing? Plank eronder en wat oogjes om de tent aan vast te maken (hij heeft bevestigingspunten). Afmetingen 130 x 70 (juniorversie) dus iets groter dan een campingbed. Onze dochter van 4 kon er ook nog prima in liggen. http://www.halfords.nl/shop/zomer/kampe ... len/505076
Ik had er een van Marktplaats voor 25 euro.
Het is een handig ding, ook voor buiten de camper. Er zit een opblaasbaar matrasje en slaapzak bij.