Let op: er is geen stroom beschikbaar (tenzij op medische grond) en vrijdag kun je vanaf 16:00 uur aankomen, niet eerder!
Een vuurkorf is toegestaan.
Wij zijn in ieder geval van plan te komen en nemen een paar leen-kinderen mee als het goed is

...en wij (met 1 leen-kind)
maak er gewoon een "leen-verplichting" van! (kun je na het weekend weer terugbrengen)Neem die verplichting gewoon mee! doe ik ook met alledrie
Wij zijn in ieder geval van plan te komen en nemen een paar leen-kinderen mee als het goed is
....en wij (met 1 leen-kind)
Neem die verplichting gewoon mee! doe ik ook met alledrie
Helaas wel een andere verplichting waar ik niet onderuit kan.
Ooops ... is er eigenlijk óók nog plaats voor een bus ZONDER "leenkinderen" (àl dan niet uitleenbaar) of "verplichtingen" (àl dan niet in combinatie met of zonder uitleenbare "leenkinderen") of zèlfs met àndere verplichtingen, àl dan niet transportabel ... die dan slechts voor 1/3 worden meegenomen ?Die "verplichting" van mij wil je, althans voor 2/3 e niet op een meeting hebben
Edwin: toch nix met "leenkinderen" hoop ik ?Hm..... lijkt me wel erg leuk. Ik dacht eerst dat ik moest werken, maar ik ben vrij. Helaas wel een andere verplichting waar ik niet onderuit kan. Balen.....
Moet hierover nog worden gestemd Ewald ?Wij zijn in ieder geval van plan te komen en nemen een paar leen-kinderen mee als het goed is