Ach, daar hebben wij zo onze mensen voor hahahaha!
Even vast wat "veldwerk" gedaan. Denk dat Halfweg enkel een frites-zaakje (voor jullie Hollanders: een "patat-zaakje") heeft. Maar het nabije Zwanenburg is minstens "twee Chinezen" rijk. Duzzz ... dat biedt perspectief. Hoop dat die "mensen van Teun" daar iets aan hebben ... hahahaha ...!!!
Groet, Gert.
P.S. hoorde nèt van de chefkok dat wij die zaterdagavond hutspot met klapstuk op het menu hebben ...
ook ik heb een chinees gevonden........hij heeft pas een friettent overgenomen hier in het dorp, dus dat schiet ook niet op!
Jacques !!! WAKKER WORDEN !!! We zitten dan in Halfweg, niet in Meerssen !
Daarnaast: een chinees in een friettent ? Als dat maar goed gaat ! Iets "typisch Limlands" ?
Ik heb geregeld dat het mocht, ik heb geregeld dat het mooi weer wordt, ik heb de camping geregeld. Ik wil ook best eens kijken of er wat hout te regelen is, maar ik vrees dat ik het gewoon in een netje bij de supermarkt moet halen (tja Amsterdam he), maar een vuurkorf heb ik niet.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Overigens komen wij pas zaterdag aan (en ons kennende niet voor twaalven). Vrijdagavond tot laat verplichtingen (uur of 11, half twaalf), daarna rijden zou wel kunnen, maar dan is vast de camping al dicht
Dus zaterdag direct door naar Citromobile en dan 's avonds naar de camping.
Is al bekend wanneer de receptie open is kwa inchecken en betalen?
Wij ! (weliswaar géén grote hoeveelheid maar wellicht genoeg voor één avondje "grote vuurkorf") En we zijn weliswaar óók in het bezit van een paar vuurkorven ... maar ik ga die zware roestige krengen niet in Otje meeslepen. 'k Neem waarschijnlijk m'n "electronische orkest" óók mee en dan wordt het een beetje krap ...
Er is nog plek genoeg, zeker voor een Aca. Ik kom net uit de nachtdienst. Even slapen en vanmiddag nog even met de kinders naar zwemles. De bus staat al voor de deur. Ik probeer er vanavond rond 16.30 uur te zijn. Zeg maar dat je voor het groepsveld komt wat gereserveerd is onder de naam "Bijker".
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Iedereen weer veilig thuis gekomen? Ik vond het een heerlijk weekeinde, heb genoten van Citromobile, maar minstens zo van de gezelligheid op de camping.