Ik zou het op zich knap vinden van Geert als hij dat idee tijdens de donateursdag zou hebben "gejat" (want dat lees ik tussen de regels door in jullie reactie) en dan binnen zo'n korte termijn al een productieklaar model heeft.
Maar goed, misschien is het een idee dat jullie de krachten bundelen?
Jullie hebben waarschijnlijk een minder commerciele insteek (dat mag ik hopen als het via het magazijn gaat), maar ik gok dat Geert juist weer betere contacten heeft waardoor aan de productiekant de prijs omlaag kan.
Dat lijkt mij de meest gunstige situatie en hoeven we het wiel niet opnieuw uit te vinden (zowaar eens een situatie waarin dat spreekwoord daadwerkelijk ergens op slaat

).
2 partijen die proberen op dezelfde markt proberen te slagen leidt over het algemeen tot het sneuvelen van eentje tenslotte en bij beide hogere prijzen dan noodzakelijk zou zijn.
Overigens: van jullie initiatief is de enige publiciteit in eerste instantie een heel klein stukje in een verslag van de donateursdag geweest. Ik zie dat er nu op de HY Team website een inschrijfformulier staat... waarom dat niet ook hier op het forum aangekondigd? Je wil toch zo'n groot mogelijk publiek bereiken? Het staat ook niet op de Le Camion site en volgens mij ook niet in de laatste clubbladen.