Citromobile 2011
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Re: Citromobile 2011
Hier ook 1 bus (voorlopig wel genoeg, eentje)
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
....de mijne gaat CM dit jaar (nog) niet redden helaas :S
Uiteraard doe ik wel een rondje parkeerterrein om de rij HY's te bewonderen
Van het evenement is vast veel meer te maken maar trekt nog altijd in de oude vorm veel bezoekers.
Uiteraard doe ik wel een rondje parkeerterrein om de rij HY's te bewonderen

Van het evenement is vast veel meer te maken maar trekt nog altijd in de oude vorm veel bezoekers.
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Een eend en een tent lossen het probleem toch ook op?
gr teun
gr teun
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Hè hè ... 't is alsof de duvel er mee speelt ...
Hebben Marie-Louise en ik het nèt vanavond uitgebreid over gehad ... zo'n weekendje CM ... en nu eens met àlle toeters en bellen ... duzzz: óók vanaf vrijdagavond etc. etc.
Bus nr. 5 meldt zich aan.
Als alle "goden" ons welgezind blijven gaan WIJ zaterdag-namiddag eens op zoek naar de plaatselijke chinees ...
Beloofd !
Groet,
Gert
Hebben Marie-Louise en ik het nèt vanavond uitgebreid over gehad ... zo'n weekendje CM ... en nu eens met àlle toeters en bellen ... duzzz: óók vanaf vrijdagavond etc. etc.
Nee hoor ...Ja, kan ie als ie toch 's avonds komt meteen langs de chinees
(hoewel, dan komt Ottje er weer makkelijk van af )
Bus nr. 5 meldt zich aan.
Als alle "goden" ons welgezind blijven gaan WIJ zaterdag-namiddag eens op zoek naar de plaatselijke chinees ...
Beloofd !
Groet,
Gert
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Ik heb weer net zo'n verhaal als de voorgaande jaren. Vrijdagmiddag vlieg ik terug van vakantie. Dat betekent theoretisch dat we er vrijdagavond zullen zijn 

-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Maar de praktijk is vaak anders, weten we nog van vorig jaar
.

Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Mwa ... iemand liefhebber van geplette insekten ?Misschien blijft er op weg naar het nuchtere noorden wat lekkers aan zijn bus plakken.

-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Als ik Ree meereken wordt het dus 6 bussen. Ik wil aankomende donderdag even langs de camping(s) rijden om te kijken wat ze kunnen betekenen. Dus als er nog liefhebbers zijn, hoor ik het graag. Ach en als je te laat bent kunnen we altijd een beetje inschikken en pas je er evengoed nog wel bij. Maar het is leuk als we bij elkaar staan, dus ik probeer een veldje te regelen.
hallo,
Wij willen ook graag aansluiten bij het camping avontuur, wij willen vrijdag avond komen en zondag weer vertrekken.
Ook nemen wij de fietsen mee dus op fiets afstand van de beurs is voor ons een pré.
groeten
Bart Prins
Wij willen ook graag aansluiten bij het camping avontuur, wij willen vrijdag avond komen en zondag weer vertrekken.
Ook nemen wij de fietsen mee dus op fiets afstand van de beurs is voor ons een pré.
groeten
Bart Prins
-
- HY Forum Liefhebber
Ik zie de CM2011-meeting al aardig groeien. Helaas kunnen Grijze Ghys en Ghysje2cv op z'n vroegst eind april beslissen of het een enkele dag of een langer bezoek aan Vijfhuizen wordt. Ook het voertuig dat ons naar de CM zal brengen moet nog gekozen worden. Met de bami hoef je sowieso niet op ons te rekenen.
Grijze GHYS
Het is Citroën of mijn fiets!
HY78 1972 [BE-40-65]
GS CLUB 1220 BREAK (geschorst gas/mrb) [14-NN-JB]
C3 1.4i 16v X-TR [84-PH-GT]
2CV Charleston (wacht op reparatie) [NR-15-VB]
C4 Grand Picasso
(steeds minder de) fiets
Het is Citroën of mijn fiets!
HY78 1972 [BE-40-65]
GS CLUB 1220 BREAK (geschorst gas/mrb) [14-NN-JB]
C3 1.4i 16v X-TR [84-PH-GT]
2CV Charleston (wacht op reparatie) [NR-15-VB]
C4 Grand Picasso
(steeds minder de) fiets
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ik hou het op 6 a 7 busjes. Ik wil reserveren bij camping Droompark in Halfweg (Spaarnwoude), aangezien alle campings in de buurt ongeveer hetzelfde vragen voor een nachtje. Deze camping is goed, zo weet ik uit ervaring.
Voor degenen op de fiets, ligt de camping op ongeveer 12 kilometer fietsen vanaf het Citromobile terrein. Voor de een is dit fietsafstand, voor de ander niet. Het is nu eenmaal redelijk dun gezaaid met campings in de buurt.
Jullie horen morgen hoop ik of het gelukt is om te reserveren.
Voor degenen op de fiets, ligt de camping op ongeveer 12 kilometer fietsen vanaf het Citromobile terrein. Voor de een is dit fietsafstand, voor de ander niet. Het is nu eenmaal redelijk dun gezaaid met campings in de buurt.
Jullie horen morgen hoop ik of het gelukt is om te reserveren.
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
Edwin, informeer gelijk even naar de mogelijkheid van een kampvuur/vuurkorf. Dan kunnen 7 busjes hout van thuis meenemen dat iets droger is dan dat van de geitenboer.
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ik heb geinformeerd. Droompark Halfweg heb ik telefonisch te pakken gekregen, camping De Liede nog niet, dus die heb ik gemaild.
Ik ben er vanuit gegaan dat er in ieder geval 2 personen per bus zullen zijn en eventueel nog wat kinderen bij mooi weer. De prijzen krijg ik nog door, want ik heb vermeld dat we in clubverband zouden staan. Bij droompark Halfweg is een vuurkorf o.i.d. in ieder geval toegestaan als het vuur maar van de grond is.
Zodra ik de prijzen weet horen jullie het hier. In de loop van de week zal dit zijn.
Groetjes Edwin
Ik ben er vanuit gegaan dat er in ieder geval 2 personen per bus zullen zijn en eventueel nog wat kinderen bij mooi weer. De prijzen krijg ik nog door, want ik heb vermeld dat we in clubverband zouden staan. Bij droompark Halfweg is een vuurkorf o.i.d. in ieder geval toegestaan als het vuur maar van de grond is.
Zodra ik de prijzen weet horen jullie het hier. In de loop van de week zal dit zijn.
Groetjes Edwin
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Kijk ...
Dát zet zoden aan de dijk !!
Snap alleen niet wat een "geitenboer" met "droog hout" te maken heeft ...
Oh ja Edwin: we zullen die camping eens "Googlen" om te weten of wij wij strax niet plots de halve camping in het donker zetten, zoals in Meerssen, met onze 1.000W waterkoker ... om maar iets te noemen ...
Greeetzzz !!!
Gert
Dát zet zoden aan de dijk !!
Snap alleen niet wat een "geitenboer" met "droog hout" te maken heeft ...

Oh ja Edwin: we zullen die camping eens "Googlen" om te weten of wij wij strax niet plots de halve camping in het donker zetten, zoals in Meerssen, met onze 1.000W waterkoker ... om maar iets te noemen ...

Greeetzzz !!!
Gert
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Nog even een "P.S." ... voor fietsfanaten ...
't Is weliswaar alsdan "slechts" 12 kilometer fietsen ... maar de terugweg wordt enigzins lastig met een spontaan aangeschaft nieuw HY-spatbord, achterklep of voorportier op je bagagedrager .... hahaha !
(is maar een hint hoor ...)
't Is weliswaar alsdan "slechts" 12 kilometer fietsen ... maar de terugweg wordt enigzins lastig met een spontaan aangeschaft nieuw HY-spatbord, achterklep of voorportier op je bagagedrager .... hahaha !
(is maar een hint hoor ...)