Carburateur vervangen
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Re: Carburateur vervangen
ff tussendoor: heb even mee-gelezen en zag dat jullie steeksleutels krombuigen ...
Vraag me niet hoe die dingen origineel heten maar heb zelf onlangs een paar sleutels aangeschaft waarmee je zo ongeveer "om de hoek" kunt sleutelen. Bestaat uit een handvat gelijk een steek- of ringsleutel maar aan het uiteinde zitten doppen die flexibel zijn, d.w.z.: kunnen scharnieren. Had ze al jááááren geleden moeten aanschaffen, had me een hoop overbodig "gepruts" gescheeld ... Je kunt er bijna óveral mee komen.
Groet,
Gert
Vraag me niet hoe die dingen origineel heten maar heb zelf onlangs een paar sleutels aangeschaft waarmee je zo ongeveer "om de hoek" kunt sleutelen. Bestaat uit een handvat gelijk een steek- of ringsleutel maar aan het uiteinde zitten doppen die flexibel zijn, d.w.z.: kunnen scharnieren. Had ze al jááááren geleden moeten aanschaffen, had me een hoop overbodig "gepruts" gescheeld ... Je kunt er bijna óveral mee komen.
Groet,
Gert
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Ha, daar kom je nu mee. Afijn, los van het feit dat ik wel benieuwd ben naar de specifieke informatie als plaatjes of merk- en typenaam, had ik daar afgelopen zondag niets aan. Ben het wel met je eens dat er meer plekken zijn waar handig gereedschap van pas komt.
gr Teun
gr Teun
Een kniesleutel?

dat heb ik altijd gezien als de voorloper van de ratel
dat heb ik altijd gezien als de voorloper van de ratel

-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Dat verwacht ik eigenlijk niet, want hiermee kun je de carburateur niet los krijgen. Er is geen ruimte voor het knietje.
ik dacht zelf eigenlijk ook al dat het niet ging passen.
Zoiets dan?

ik heb zelf een tijd terug de carb er ook eens afgehad trouwens, maar ik zou niet meer weten of dat echt zo moeilijk was.
Ik denk het niet, anders had ik het wel onthouden
Zoiets dan?

ik heb zelf een tijd terug de carb er ook eens afgehad trouwens, maar ik zou niet meer weten of dat echt zo moeilijk was.
Ik denk het niet, anders had ik het wel onthouden