Goed, na veel mail- en belwerk is de kogel door de kerk. Niet leden mogen - in tegenstelling tot dat wat vermeld staat in de openingspost - wél meedoen met de workshop. Aan niet leden wordt een bijdrage gevraagd voor het gebruik van de faciliteiten van de club. Deze bijdrage bedraagt €35 voor het gehele weekend. Nu komt vast de vraag hoeveel één dag kost voor degene die een dag verhinderd zijn. Hier heb ik het niet met het bestuur over gehad, maar ik ben zelf maar zo vrij om te zeggen dat dit 20 euro is.
Nu dit duidelijk is, ga ik de inschrijvingen definitief regelen. Details ga ik niet regelen via dit forum, maar per mail. Zaken als het definitieve programma zal ik natuurlijk nog wel posten om de laatste mensen over de streep te trekken. Als je in het verleden aangegeven hebt mee te willen doen met de workshop, of als je dat alsnog wilt, kan je dan zorgen dat je mailadres bij mij terecht komt? Over de mail gaan we de inschrijvingen definitief maken. Laat je adres achter via PB of mail naar
remmenworkshop@ree.nu. Degene die dit niet leest, ga ik zelf benaderen.
Voor het einde van de week wil ik een lijst met minimaal acht enthousiastelingen!
Grtn,
Ree