Remmencursus 29-30 januari 2011

Le Camion en het HY Team geven regelmatig workshops, hier kun je daar de informatie over vinden

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Re: Remmencursus 29-30 januari 2011

Bericht door Ree »

Dat klopt, Le-Camion heeft een nieuwsbrief de deur uit gedaan. Het HY team heeft geen digitale nieuwsbrief en er verschijnt geen TUB-journaal voor de cursus. :?
Peter
HY Forum Liefhebber
HY Forum Liefhebber

Bericht door Peter »

Klopt helemaal, maar het HY-team heeft sinds kort een vernieuwde website (zoals je ongetwijfeld weet). Ik denk dat de webmaster er niet zo veel problemen mee heeft (sterker nog: helemaal geen) om een berichtje op de site te zetten. Daar komt bij dat de site zonodig dagelijks wordt bijgewerkt.
Dus... Het is in elk geval de moeite van het proberen waard.

Peter
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Ree »

Hoi Peter,

Goed idee! Ik ga de webmaster morgen een mailtje sturen.

Grtn,

Ree
Otje
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Otje »

Nou moe ...
Was nu eens dè ultieme kans om wéér een obstakel tussen beide clubs uit de weg te ruimen ... maar ja, daar kun jij persoonlijk nix aan doen Ree !
Vind het zelf een beetje lullig om dit nu op zo'n laat tijdstip te moeten ontdekken ...
En inderdaad: zoals Peter al schreef: dankzij Cindy van Baaren (echtgenote van Teun, onze secretaris ...) hebben we inmiddels al weer een tijdje een totaal vernieuwde website en je hoeft maar een kleine hint te geven en de hele remmencursus zal breed worden uitgemeten en óók bij een groter publiek ( óók niet-forumbezoekers) bekend raken !
Misschien (voor alle duidelijkheid) slim om óók in DIT forum-onderdeel dan even in het kort mede te delen wàt, wanneer, wáár, hoe laat, kosten, "zelf voor te zorgen", etc. etc. deez' happening wordt geacht plaats te vinden ... al was het alleen maar voor ondergetekende ...
Groet,
Gert
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Ree »

Ottje schreef:Was nu eens dè ultieme kans om wéér een obstakel tussen beide clubs uit de weg te ruimen ... maar ja, daar kun jij persoonlijk nix aan doen Ree !
Daar kan ik persoonlijk wel wat aan doen! Ik ben bewust lid van beide verenigingen, ik ben actief voor beide verenigingen. Soms wat meer voor de één, dan weer wat meer voor de ander. Er zijn volgens mij ook geen obstakels tussen de verenigingen. Welk obstakel heb je het over??? Dat het HY team geen nieuwsbrief heeft? Dat er geen TUB journaal is uitgekomen nadat ik mijn stukje heb geschreven?

Voor wat betreft het "wàt, wanneer, wáár, hoe laat, kosten, zelf voor te zorgen" kan ik nog niet veel meer zeggen dan reeds gemeld. De details hangen af van het aantal deelnemers, en dat is nog niet bekend.

wàt: eerste dag: theorie, tweede dag: praktijk
wanneer: 29/30 jan
wáár: gouda
hoe laat: hangt af van rijstijd deelnemers
kosten: ruimte, cursusmateriaal en leiding zijn gratis (presentje?) materialen tegen kostprijs
zelf voor te zorgen: slaapplaats in overleg (bus, bij mij thuis, etc), eten in overleg, etc etc.

Ik snap dat jullie graag alle details willen weten, maar aan de hand van het huidige aantal deelnemers kan de workshop nog niet eens doorgaan. Dit gaat vast goedkomen, maar een momentje geduld aub ;)

Grtn,

Ree
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Ree »

dubbel
Boudewijn
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Boudewijn »

Get, ik heb dit onderwerp kennelijk niet goed gelezen. Ik ben er ergens halverwege ingevallen. Ik lees dus nu pas dat het eigenlijk alleen voor leden van le camion is bedoeld. Jammer, want dat ben ik sinds 1 januari niet meer. Maar volgens mij is er geen probleem v.w.b. Ben. Hij is vrijwilliger bij le camion, maar ook deelnemer bij het HY-team. Dan kan hij het toch ook als lid van het HY team voor deze mensen doen.

Om eerlijk te zijn wordt ik een beetje moe van deze fratsen. Bij beide clubs is kennis te over aanwezig. Le camion organiseert leuke sleutelweekeinden en het HY-team heeft een puik magazijn. Gooi die clubs op een hoop en doe samen wat leuks voor alle leden. De mensen die daar niet bij willen zijn hoeven van mij ook niet te komen hoor. Misschien kunnen we de beide clubs aanmelden voor het programma "sorry" of "familiediner". Het is maar een tip. En ik had nog wel vrij genomen. :(
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Ree »

Boudewijn schreef:Om eerlijk te zijn wordt ik een beetje moe van deze fratsen.
Wat mij betreft gaat de lol van het organiseren er door dergelijke opmerkingen ook vanaf :?
BUZZhY
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
Kenteken: 06-bz-zz

Bericht door BUZZhY »

Hee Ree kop op!!

Dat iemand zijn lidmaatschap op zegt van een club, is niet zo slim. zo zie je maar weer.
En inderdaad frustie. als ze juist daar zoiets leuks gaan doen.

Maar laat deze goede ideeen daar door niet beinvloeden. Nergens voor nodig en ach als je niet lid bent kan je dat ter plaatse toch worden?

Geen club geneuzel dat is iets wat hiervan los staat.
(maar ja dat is ook maar een mening? :wink: )
merdy
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door merdy »

ik mag toch wel komen bakken als niet lid, :cry:
kan ik wel stiekem mee kijken. :lol:

rob. :wink:
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Ree »

Weet je wat het is: er is maar één traction club in Nederland, één DS club, maar daar betaal je bijna net zo veel voor als de twee HY clubs bij elkaar. Als je de clubs op één hoop gooit wordt het lidmaatschap ook even duur als bij de traction of de DS club. Nu je de mensen de keuze geeft om van alle, of van een deel van de HY-club-faciliteiten gebruik te maken krijg je gezeur, als je mensen gaat "verplichten" om van beide clubs lid te worden, krijg je ook gezeur. Er is geen behoefte aan een "sorry" of een "familiediner", er zouden wat minder mensen moeten zijn die kritiek hebben vanaf de zijlijn.

Maar genoeg hierover. Het gaat een leuke en leerzame remmenworkshop worden, even de laatste inschrijvingen afwachten. Ik wil het nog met Ben hebben over hoe we om moeten gaan met niet-Camion leden die graag mee willen doen, mede n.a.v. de oproep die op de website van het HY-team komt. Misschien vindt hij dat prima. Poffertjes bakken mag natuurlijk iedereen :lol:
Boudewijn
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Boudewijn »

Begrijp me goed Ree, ik ben hartstikke blij dat je zoiets wilt organiseren en ik heb absoluut geen kritiek op jou hoor.
Maar ik was in de veronderstelling dat het een club onafhankelijk weekeind zou worden. Het is altijd lastig om je goed uit te drukken als je niet "live" met elkaar in gesprek bent. Ik kan me van Ben ook niet voorstellen dat hij het een probleem vind. Ik ben overigens niet de enige dat dacht dat het niet aan een club opgehangen was. Ik heb nog een HY-team lid gehoord die van plan was om te komen.

Gefrustreerd ben ik er niet door, ik vind het alleen jammer en dan moet ik af en toe even kwijt dat, omdat er een aantal mensen in de clubs zitten met oud zeer, dit een hoop problemen geeft een hoop enthousiaste mensen, zoals jij, met dit soort problemen zitten.

Mocht ik toch als niet lid welkom zijn hoor ik het wel, anders wens ik een ieder die wel aanwezig is een fijne en leerzame cursus toe.
Boudewijn
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Boudewijn »

Begrijp me goed Ree, ik ben hartstikke blij dat je zoiets wilt organiseren en ik heb absoluut geen kritiek op jou hoor.
Maar ik was in de veronderstelling dat het een club onafhankelijk weekeind zou worden. Het is altijd lastig om je goed uit te drukken als je niet "live" met elkaar in gesprek bent. Ik kan me van Ben ook niet voorstellen dat hij het een probleem vind. Ik ben overigens niet de enige dat dacht dat het niet aan een club opgehangen was. Ik heb nog een HY-team lid gehoord die van plan was om te komen.

Gefrustreerd ben ik er niet door, ik vind het alleen jammer en dan moet ik af en toe even kwijt dat, omdat er een aantal mensen in de clubs zitten met oud zeer, dit een hoop problemen geeft een hoop enthousiaste mensen, zoals jij, met dit soort problemen zitten.

Mocht ik toch als niet lid welkom zijn hoor ik het wel, anders wens ik een ieder die wel aanwezig is een fijne en leerzame cursus toe.
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Ree »

Ik ga niet in mijn eentje alles lopen organiseren als 95% al eerder gedaan is. Voor die 95% schakel ik dus een club in. Ik ga het wiel niet opnieuw uitvinden ;)

Maar zoals eerder gezegd zal ik met Ben bespreken wat we doen met HY team leden die ook graag mee willen doen. Wat mij betreft is Ben zijn mening hierin leidend want hij stelt de faciliteiten en kennis beschikbaar.
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Ree »

En jawel, we staan ook op de website van het HY team.
Plaats reactie