Remmencursus 29-30 januari 2011
Re: Remmencursus
Ben kan dat weekend. Ik ga nu de clubs aanschrijven of ze een nieuwsbrief de deur uit willen doen zodat er voldoende aanmeldingen zijn om de cursus door te laten gaan.
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Is in ieder geval weer twee weken dichter naar het voorjaar ... ga zo dóór ! 

http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ree
Vraagje: stèl ... dat het alsdan in a.s. januari nèt zo'n snertweer is al nu ... en er ongetwijfeld diverse rHYders (waaronder ikzelf) weinig zin hebben om hun HY ...tig kilometers lang aan alle prut en pekel bloot te stellen ... Is het niet slim om eventueel een alternatief weekend te reserveren ? Misschien wat dichter richting voorjaar ?
Ben absoluut enthousiast over die remmencursus maar ben daarnaast óók een beetje (veel) zuinig op m'n "grote trots" ...
Groet,
Gert
Vraagje: stèl ... dat het alsdan in a.s. januari nèt zo'n snertweer is al nu ... en er ongetwijfeld diverse rHYders (waaronder ikzelf) weinig zin hebben om hun HY ...tig kilometers lang aan alle prut en pekel bloot te stellen ... Is het niet slim om eventueel een alternatief weekend te reserveren ? Misschien wat dichter richting voorjaar ?
Ben absoluut enthousiast over die remmencursus maar ben daarnaast óók een beetje (veel) zuinig op m'n "grote trots" ...
Groet,
Gert
Ben heeft voldoende materiaal in zijn loods staan om op te oefenen. De bedoeling is dat je vertrekt met voldoende zelfvertrouwen om zelf aan de slag te gaan. Het doel is niet om je eigen bus te reviseren, al is de kans groot dat je onder deskundige begeleiding eea aan je eigen bus kán doen. Geen ramp dus als je niet met je eigen bus wilt komen 
Een extra meet in het voorjaar lijkt me echter een goed plan. Spreken we af na de workshop

Een extra meet in het voorjaar lijkt me echter een goed plan. Spreken we af na de workshop

-
- HY Forum Beginner
Re: Remmencursus 29-30 januari 2011
Beste Ree,
Prima dat de cursus doorgaat. Ik kan echter alleen 29 januari. Kan ik alleen die dag komen?
tot ziens,
Bert Ploeger
Prima dat de cursus doorgaat. Ik kan echter alleen 29 januari. Kan ik alleen die dag komen?
tot ziens,
Bert Ploeger
Hoi Bert,
Dat is in principe prima. Het lijkt me dan wel beter dat je niet met je eigen bus komt, maar op één dag is er voldoende te leren.
Grtn,
Ree
ps, mailings gaan volgens mij nu snel de bus uit. In December lijken dingen altijd trager te gaan...
Dat is in principe prima. Het lijkt me dan wel beter dat je niet met je eigen bus komt, maar op één dag is er voldoende te leren.
Grtn,
Ree
ps, mailings gaan volgens mij nu snel de bus uit. In December lijken dingen altijd trager te gaan...
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Met een beetje geluk heb ik vrij.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
- BUZZhY
- HY Forum Super Expert
- Kenteken: 06-bz-zz
Sja remmen
, dat is toch best handig als die het doen.. schrijf me maar in! ik doe ook mee! Ik zal me krik meenemen 

- Bijlagen
-
- het kan ook voor op de stoep van je buurman
- imagesCAN9FMZ5.jpg (9.74 KiB) 18065 keer bekeken
Je staat genoteerd!
Mijn stukje dat ik geschreven heb voor Le-Camion is niet geplaatst
Dat zijn de redacteuren vergeten... Wel is er een nieuwsbrief de deur uit met de oproep.
Mijn stukje dat ik geschreven heb voor Le-Camion is niet geplaatst

-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Hebben ze een keer iets zinnigs te plaatsen, doen ze het niet
.

- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ach ... de meeste "dy-hards" bezoeken óók dit forum en komen het tóch wel te weten ...Hebben ze een keer iets zinnigs te plaatsen, doen ze het niet
Je hebt misschien gelijk. Is wellicht een beetje een "misser".
Echter "nobody is perfect" en vergeet niet dat àlles, maar dan ook àlles binnen onze gedeelde hobby draait door inzet van die "ze", oftewel vrijwilligers hè !
Makkelijk om commentaar te hebben maar ik moet zelf constateren dat er, in al die jaren dat dit forum, in welke hoedanigheid dan ook, bestaat, nooit iemand ( mijzelf incluis !) ècht de moeite heeft genomen om àl die "vrijwilligers" eens in het zonnetje te zetten voor al hun inzet, tijd en moeite ...
Ikzelf zal het niemand kwalijk nemen dat hier of daar eens iets vergeten wordt !
Vind het al héél geweldig wát er allemaal wordt gepresteerd !!
Is getekend:
Gert Dijkman
Asten
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Helemaal mee eens Gert, vandaar ook het knipoogje achter mijn geschreven woorden.
Maar bij deze alle vrijwilligers van zowel het HY-team als Le camion, bedankt voor jullie inzet en doorzettingsvermogen !!!!!!!!!!!!!! Hopelijk zijn jullie er in het komend jaar weer voor ons.
Maar bij deze alle vrijwilligers van zowel het HY-team als Le camion, bedankt voor jullie inzet en doorzettingsvermogen !!!!!!!!!!!!!! Hopelijk zijn jullie er in het komend jaar weer voor ons.
Ik ook niet, hoor! Kan gebeuren. We moeten wel kijken hoe we nu de cursus vol gaan krijgen, want zo'n blaadje heeft een veel groter bereik dan dit forum. Ik heb stukjes aangedragen voor een aantal nieuwsbriefen, maar nog niets ontvangen...Ottje schreef:Ikzelf zal het niemand kwalijk nemen dat hier of daar eens iets vergeten wordt !
Ik heb de nieuwsbrief ontvangen en met mij heel veel andere HY rijders. Nu maar hopen dat er snel nog een paar aanmeldingen volgen, want het zijn er nog te weinig...
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ree
Het kán zijn ... doordat ik van oudsher lid ben van het "Hy-Team Holland" en niet van "Le Camion" (grapje !) maarre ... IK heb tot op heden nog nix in m'n brievenbus aangetroffen omtrent de "remmencursus" ... en mèt mij misschien nog anderen ...
Groet,
Gert
Het kán zijn ... doordat ik van oudsher lid ben van het "Hy-Team Holland" en niet van "Le Camion" (grapje !) maarre ... IK heb tot op heden nog nix in m'n brievenbus aangetroffen omtrent de "remmencursus" ... en mèt mij misschien nog anderen ...

Groet,
Gert