dan kwam het geluid achter de radiateur vandaan.
Rob
Is een beetje vaag ... aangezien het héle motorblok àchter de radiateur zit ...
't Zou óók met de kleppen en/of tuimelaars te maken kunnen hebben. En: er kan verschil in het "getik" zitten met koude of warme motor. Maar heeft zéér beslist nix met de uitlaat te maken. Oók ik heb eens zo'n extreem hoge drempel mogen beleven. Héél de demper naar boven gemept en géén aansluiting meer met de uitlaatpijp ... waar bovenop óók nog eens dat de ophangbeugels van de demper er zowat waren afgescheurd ...
Om het zekere vóór het onzekere te nemen zou ik (jaja, 't is kl .. te) tóch de kleppendeksel lichten om te kijken hoe het met de tuimelaars etc. gesteld is. Daarnaast een voelermaatje om de kleppenspeling te controleren ...
Pas dàn weet je het zeker ... en voorkom je "big problems" ...
Kost je nu enkele uren om het te onderzoeken maar kan je misschien een hoop ellende in de toekomst besparen.
Succes en laat ons weten wat je gevonden hebt !
Gert