Het heeft even moeten duren maar hier weer een update...
Zoals uit mijn eerdere berichtje al te lezen was zat ik toch nog te dubben of de HY die ik met Ree bekenen had ´m zou worden.
De afweging was vooral of ik toch nog verder zou zoeken naar een ribbelaar die wat strakker in zijn vel zat of de bedongen prijs toch maar te accepteren en nog wat meer pegels neer te leggen om de roestduivel op z´n jetje tegeven.
Na twee weken (na het bekijken) wat verder rondgekeken te hebben en wat meer informatie ingewonnen te hebben het besluit genomen om er toch voor te gaan! Maar helaas... HY was reeds verkocht, snif

Inmiddels had ik de brandweerbus op speurders al in de smiezen en besloot ik daarop mee gaan bieden. (Dat laatste, voorlopige, bod wat er nu staat is van mij...) Dacht ik morgen even te bellen of ik binnenkort even kon komen kijken, kom ik er nu hier op dit forum achter dat ParaPLuutje al een afspraak voor vrijdag gemaakt heeft...

@Ottje (1):
Bedankt voor je advies. Was ook zo´n beetje mijn overweging.
@Ottje (2):
Zoals Ree ook al aangaf er zat een LPG installatie in de bus.
Het papierwerk ging niet verder dan een laatste keuringsrapport en het kentekenbewijs waarop LPG inderdaad aangegeven stond. Dus geen keuringsrapport van de installatie aanwezig...
@Ree:
Ik had m ook al gezien. Een hoop centen maar zo te zien zeker waard! Gaan we m samen bekijken?